Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:O jee, Antheman, dat klinkt niet goed. Ik hoop maar dat het meevalt. Hoe is het met je paard afgelopen?
Fabster schreef:Soms is het wel goed om eens op je strepen te staan. Goed dat er een DA is geweest.
Dit weekend gierend druk, dus geen paarden. Alhoewel, niet mijn eigen paarden, dan. Vanmiddag dus veulentje kijken, morgen Bent Branderup clinic en zondag BBQ bij vriendin. Heb Caj maar even rust gegeven. Met het oog op het weer is het volgende week toch een betere tijd om te rijden.
Mijn oude hond is echt aan het aftakelen. Ik ben zo langzamerhand aan het kijken naar andere honden, maar kan niet echt iets vinden. Ik wil iets wat (in potentie) goed luistert, mee kan op langere afstanden aan het paard en nog waakt ook. En dan het liefst een guitig beest. Wel kortharig ook. Ik kom steeds bij een podenco uit. Die vind ik echt zó leuk! Maar echt zo níét handig in mijn situatie....
Mijn huidige hond zag ik op internet en ik wist meteen; die is van mij! Er was een heel nest, maar ik wou alleen die. Mijn Rus is met zorg gekozen. Hele leuke hond, maar loopt echt niet mee aan het paard. Vindt ze echt te veel moeite. Een km of 7 gaat nog wel, maar daarna is de lol eraf. Gelukkig zijn ze nog niet dood.
DubbelDun schreef:@sandra: hebben ze genoeg aanzuigdiepte?? Ik hou ze soms in het begin wat scheef tot alle lucht er uit is.
SandraVerl schreef:Mijn vorige hond was een Beauceron, zalig beest, ik zou er zo terug 1 willen. Maar mijn 2 Ridgeback dames mogen er ook wel zijn.
[ [url=m/wERvft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb hier net een pomppoging gedaan, weigeren die 2 rotdingen alle dienst, grr en mijn vriend gaat pas laat thuis zijn, zucht.