valkparkiet schreef:Geachte strokorrelgebruikers,
Even ter info voor al onze trouwe klanten;
Wij produceren voor 80% onze strokorrels in eigen beheer in Duitsland van super vers tarwestro, en voor ca 20% procent kopen wij elders in een ander land met alle benodigde certificaten die voor elke klant op verzoek bij ons ter inzage liggen.
Daar wij inmiddels al ruim 2800 klanten hebben in Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk, gaan we binnenkort flink uitbreiden.
Het ligt in de planning in het voorjaar een hele nieuwe verpakkingslijn opzetten om aan de zeer sterk stijgende vraag naar onze strokorrels te voorzien en zo onze productie met minimaal 100% uit te breiden naar 2500 ton op jaarbasis.
Ik hoop nog vele positieve bijdragen te mogen lezen op dit forum en wens alle paardenliefhebbers veel succes met de strokorrels in hun stallen.
Met vriendelijke groet
Hans van Embden
Ik sluit me aan bij deze mededeling.
Strokorrels zijn in volle marktontwikkeling, en nemen een steeds groeiend aandeel in van de markt van strooisels.
Strovan heeft reeds in 2009/2010 zwaar geïnvesteerd in productieuitbreiding en in een nieuwe verpakkingslijn. Onze capaciteit bedraagt 25.000 ton.
Wij hebben van in het begin geopteerd voor verpakking met informatie op gedrukt, ondanks de veel hogere kostprijs.
Wij aanzien Zeolite als een faire speler op de markt.
Welk product het beste is dient ieder voor zijn eigen uit te zoeken.
Ik denk dat Zeolite zich ook kan aansluiten bij het volgende : Start uw eerste ervaring met Strokorrel met een goed product.