@joyce: die eerste woning staat toevallig ook in mn lijstje

Die andere klinkt ook zeker heel goed. Maar werkelijk waar gewoon te groot voor ons

Fijn dat jullie allemaal meedenken en zoeken!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AbbyBlues schreef:Binnenkort komt in midden Limburg een heel leuk boerderijtje uit 1775 te koop met 6600m2 grond voor net geen 350.000
Jotoma schreef:Ik klim weer even uit de meeleesstand en breek even in. Ik ben me aan het orienteren op paard aan huis, ik orienteer me nu een jaar of twee, maar ik vind het best lastig om iets geschikts te vinden.
Hoe of waar hebben jullie je woning gevonden?
Ik kijk voornamelijk op funda naar woningen met 5000m2 oppervlakte. Ik hoef ook niet meer, maar dat is ook de max die je aan kan klikken, want ik wil de paarden op paddock paradise zetten.
Ik kijk voornamelijk in noord drenthe en groningen rond de prijsklasse 250.000-400.000.
Maar ik ben eigenlijk nog maar 1 woning tegen gekomen die ik wat vond.. wat kan ik anders doen om meer te vinden?
Lynn_Nikita schreef:AbbyBlues schreef:Binnenkort komt in midden Limburg een heel leuk boerderijtje uit 1775 te koop met 6600m2 grond voor net geen 350.000
maar ook daar oudere keuken en badkamer of hebben jullie die verbouwd?
niet verkeerd bedoeld, maar ook die is niet kant en klaar en af.
Prijzen zijn laatste 2 jaar flink aan het stijgen en wat realistisch geprijsd is is binnen 2 dagen al verkocht