Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:Morgen huisarts maar bellen ik wordt gek van de muggenbulten. Reageer er altijd heftig op en heb er zeker 30 na gisteren maar lig gewoon wakker ervan en het os zo ontzerrend moeilijk om niet te krabben. Zijn ook al flink gezwollen nu.
Hier ook afwisselend droog onweer en regen
kvulden schreef:Lynn_Nikita schreef:Morgen huisarts maar bellen ik wordt gek van de muggenbulten. Reageer er altijd heftig op en heb er zeker 30 na gisteren maar lig gewoon wakker ervan en het os zo ontzerrend moeilijk om niet te krabben. Zijn ook al flink gezwollen nu.
Hier ook afwisselend droog onweer en regen
Moet je even hooikoorts tabletjes gaan halen. Zijn zo verkrijgbaar ik heb ze op advies van de huisarts. Ben zeer allergisch voor muggenbeten. Ik gebruik Cetirizine. Ik kan soms wel bulten krijgen van 10cm. En ze gaan zonder de tabletten echt niet weg. Dat duurt dan wel 3 weken. Azaron ed helpt heel even en dan begint het weer. Voor mij zijn deze tabletjes een uitkomst. Mijn oudste zoon gebruikt ze ook.
Het heeft hier wel geonweerd en regen. Geen hagel. Maar het ging allemaal goed. Ik had vanmorgen meer water in de bak verwacht.