Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
granu schreef:Ik koop enkel product waarvan ik weet wat er in zit.
Ik koop dus nooit een blanco zak.
Als er problemen zijn, bewijs maar dat het van uw leverancier komt. Vraag maar eens rond bij mensen die blanco zakken hebben gekocht die geblokkeerd zijn geweest, ze worden moeilijk of niet teruggenomen.
Marcella schreef:Strovan word door fjord en shetlander als snoepjes gezien en dan ook nog na halve fles azijn door het water.
mirim schreef:Ja dat lijkt mij wel! Het gaat er om met wie je zaken doet. Als het een gerenommeerd bedrijf is die een naam hoog moet houden kan je er mijns inziens vanuitgaan dat ze die naam niet te grabbel gaan gooien en moedwillig rotzooi verkopen.
Pieteritus1 schreef:Houtkorrels komen er er bij mij pertinent niet in.
Donja schreef:Ik heb in 1 stal matten eronder, dat scheelt in de hoeveelheid korrels.
Wij hebben hier de korrels van Strovan, bevalt heel goed. Vallen makkelijk uit elkaar (en ik maak ze nieteens nat) en ook mijn alleseter blijft ervan af.
Ik heb nu 4 leveringen van Strovan gehad, van afgelopen winter tot aan vorige week en kwaliteit is heel gelijk. Daarvoor heb ik Zeolite gehad en daar was de kwaliteit toch wisselend. Wel in aanschaf goedkoper, maar uiteindelijk ben ik bij Strovan door het gebruik goedkoper uit!