Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qimm schreef:Ik zet altijd een timer als ik de waterbak vul tegenwoordig, mijn brein met ADHD neigingen wil nog wel eens ineens iets heel ander willen doen en zo ga ik van klusjes doen buiten ineens een uur achter de naaimachine zitten omdat ik ineens een idee heb ofzo
dat gebeurd hier ook nog weleens KletsKoekje schreef:Dank jullie wel.
Karindeb lekker op pad met de pup, leuke hond!
Matheno, ik heb grindtegels in de stallen, maar daaroverheen Biowald. Dat bevalt super. Alleen grindtegels zou ik niet aanbevelen, krijg je toch lastiger schoon door het reliëf is hier de ervaring.

Hutcherson schreef:Wij hebben de paarden, tuin en drinkbakken buiten voor de honden op grondwater.
In de zomermaanden sluiten we het grondwater ook aan op het huis dus dan spoelen we de toilet door met grondwater, we douchen en wassen ermee. Dan drinken we wel uit flessen maar dat is prima te doen.
Wij hadden vorig jaar met twee man, twee honden 120kuub water gebruikt. Dat is echt bizar veel, terwijl wij echt niet lang douchen of heel veel wassen oid. We zijn er nooit achtergekomen hoe dit nu kwam, dus dan maar dit soort oplossingen. Konden iets van 500-600 euro bijbetalen.
Moska schreef:Heb net even gekeken, maar sinds begin december vorig jaar tot aan nu, hebben we precies 80m3 verbruikt. Schat dat we dan voor het hele jaar op zo’n 110m3 maximaal uitkomen. Valt me nog mee eigenlijk
Karin_deB schreef:Ik heb geen idee en kan niet inloggen om het te checken. Zou het een teken zijn dat ik dat vooral niet moet doen
Hannanasjuh schreef:Moska schreef:Heb net even gekeken, maar sinds begin december vorig jaar tot aan nu, hebben we precies 80m3 verbruikt. Schat dat we dan voor het hele jaar op zo’n 110m3 maximaal uitkomen. Valt me nog mee eigenlijk
En hoeveel personen en paarden dan?