Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Bij een meer natuurlijk landschap zou ik dit prima vinden passen. Wanneer je verder alleen maar een strak grasland hebt zou ik ook eerder voor rond gaan
Citaat:Heg & Landschap organiseert:
Verkoop van deze producten. Ben je geïnteresseerd stuur dan een berichtje naar Lex Roeleveld: info@hegenlandschap.nl.
Op vrijdag 18 en zaterdag 19 februari organiseren we een cursusdag over het kappen, sorteren en bewerken van hazelaarhakhout. De cursus vindt plaats in een oud hazelaarhakhoutbos op landgoed Sandenburg in Langboek (Utrecht). De cursusdag is gratis, voor soep tijdens de lunch wordt gezorgd. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
We geven nog twee cursussen heggenvlechten voordat het voorjaar aanbreekt. Grijp nu je kans om nog mee te doen. Op zaterdag 5 maart in Gorssel, nog slechts enkele plaatsen beschikbaar. De allerlaatste kans is op zaterdag 12 maart in Nijkerk.
belle_boef schreef:Bij een meer natuurlijk landschap zou ik dit prima vinden passen. Wanneer je verder alleen maar een strak grasland hebt zou ik ook eerder voor rond gaan
Daihyo schreef:Ja ga ik ook doen. Alleen die mochten nog niet uitrijden en de mesthoop moest echt leeg. Dus ik moest nu ff iets