Azmay: leuke deken, ik was ook al aan het spieken wat een ingenieus systeem die sluiting was

.
En de huizenhype: ja, het is echt zenuwslopend. Weinig tijd en veel onzekerheid over de bouwkundige staat is altijd spannend.
Bij ons huis hadden we er gelukkig nog net geen last van. Stond al lang te koop (voor veel te veel), dus wij konden rustig beslissen. Vond het alsnog zenuwslopend omdat we met een no-risk clausule hadden gekocht en ik er niet zeker van was of ons oude huis op tijd verkocht zou worden (duurde best lang voor de laatste klusjes gedaan waren, opgeruimd volgens wensen van de styliste, foto's etc.). Uiteindelijk natuurlijk heel snel verkocht, maar je kunt je maar zorgen maken

.
Sinds deze week stroom in de stal (was even afgesloten vanwege de verbouwingswerkzaamheden in huis), dus weekend omheining testen!
Eerste slowfeeder is ook gekocht, morgen partijtje rubberen tegels ophalen die er onder kunnen. Dan nog een vraag voor degenen die ibc vaten als slowfeeder hebben: hoe hoog zijn die van jullie? Ik zag er van 70 cm staan, daar kan natuurlijk lekker veel in, maar mijn nieuwe aanwinst heeft een schofthoogte van ongeveer 1.20. Ben bang dat dat te hoog is, dan kan ik misschien toch beter voor een lagere slowfeeder kiezen (50 cm).