Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faya__ schreef:Volgens mij is de gemiddelde deur een cm of 15. Maar ik zie bij stalgenoten wel dat ze het handig vinden maar ik zie ook dat die deuren super zwaar worden, makkelijk verzakken en best zwaar open te doen zijn. Daarnaast is het geen makkelijke constructie. Zelf zou ik gaan voor platte deuren en de kast 15cm dieper maken.
Faya__ schreef:Volgens mij is de gemiddelde deur een cm of 15. Maar ik zie bij stalgenoten wel dat ze het handig vinden maar ik zie ook dat die deuren super zwaar worden, makkelijk verzakken en best zwaar open te doen zijn. Daarnaast is het geen makkelijke constructie. Zelf zou ik gaan voor platte deuren en de kast 15cm dieper maken.
Rena100 schreef:Oké, ik wil ook graag een eigen kast maken. Hij wordt 200x120x70. Met 'dikke' deuren waar ik ook dingen in kwijt kan.
Nu heb ik twee indelingen even snel geschetst. Wat lijkt jullie het handigst? Let niet op mijn geweldige tekenkunsten
De eerste is met links onderin een broekhanger van 50 cm, met daarboven twee manden met rails. (Deze
[ [url=m/7hLB5j.jpg]Afbeelding[/url] ])
[ [url=m/8oAE8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
De tweede is met de bredere broekhanger van 75 cm naar boven, met daaronder het zadelvak.
En dan onderaan 2 x een mand met rails. Voordeel hiervan vind ik dat ik naast het zadel nog ruim dingen kan ophangen. Eventueel met zo'n uitschuifbare hanger.
[ [url=m/kpafd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zouden jullie doen?
Oh en wat voor soort scharnieren zijn het beste voor de deuren?
Naskapower schreef:Drico schreef:Vanwaar je keuze voor steunen en geen buizen? Bij zulke moet je zeker zorgen voor een dikke pad/bontje want anders zorgen ze ervoor dat je kussens deuken
Ik hang mijn zadel nooit op zo'n platte steun, drukt inderdaad je vulling en het leer van je kussens in. Altijd op een buis.