Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sakvis schreef:Iemand vroeg naar het slepen van de bak met een quad. Ik heb daar positieve ervaringen mee. Het was een bak met zorgdrager bodem. Het was een stevige quad, geen sportmodel. Er hing een in hoogte verstelbare manegevlekker achter, dat ging perfect.
Abby, ik las dat je man de paarden afgespoten heeft. Wist je dat dan enorm gevaarlijk kan zijn, bij deze temperaturen? Niet dat ik bedwetend over wil komen, maar ik waarschuw er altijd toch maar even voor.
horsies5 schreef:Bij jullie nu ook zoveel steekbeesten? Hier is het echt niet normaal meer.. alles staat ook onder de vliegen deken nu
Yontheke schreef:Ik heb nu officieel een halve rivier op de weide. Het stroomt zelfs..
Gelukkig liggen de stallen en het afdak goed hoog dus dat is nog droog. De piste valt gelukkig ook nog mee laar al het wat van de buren stroomt nu terug naar mij terwijl wij hoger liggen. Er is iets dat het water bij hun blokkeert en nu stroomt het heel mijn paddock en voorste weide door.
En onweren, niet normaal.
Lynn_Nikita schreef:Yontheke schreef:Ik heb nu officieel een halve rivier op de weide. Het stroomt zelfs..
Gelukkig liggen de stallen en het afdak goed hoog dus dat is nog droog. De piste valt gelukkig ook nog mee laar al het wat van de buren stroomt nu terug naar mij terwijl wij hoger liggen. Er is iets dat het water bij hun blokkeert en nu stroomt het heel mijn paddock en voorste weide door.
En onweren, niet normaal.
Zandzakken?