Buitenboel weer schoon, de pomp moest even op gang komen, die had het wel moeilijk met wat er waarschijnlijk nog aan ijsresten in de slang zat

De meiden stonden er beiden met de dikke neuzen boven op.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SummerRemedy schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag.. Er zijn hier vast wel meer mensen met stalkatten, hoe lang gaan die bij jullie mee? Wij zijn in twee jaar tijd al drie katten verloren, en nu ligt nummer 4 met een gebroken poot in de lappenmandHebben wij zoveel pech of is dit normaal? We laten alles netjes steriliseren/castreren en goed voer etc, maar door ongelukken raak ik ze 1 voor 1 kwijt en ook op volgorde van "liefheid"
Ik ben echt gek op mijn katjes maar zo langzamerhand gaat de lol er wel een beetje af, maar zonder katten lijkt me ook weer niet handig vanwege het ongedierte..
Fabster schreef:... Het zijn trouwens metalen roosters, Dubbeldun.
SummerRemedy schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag.. Er zijn hier vast wel meer mensen met stalkatten, hoe lang gaan die bij jullie mee? Wij zijn in twee jaar tijd al drie katten verloren, en nu ligt nummer 4 met een gebroken poot in de lappenmandHebben wij zoveel pech of is dit normaal? We laten alles netjes steriliseren/castreren en goed voer etc, maar door ongelukken raak ik ze 1 voor 1 kwijt en ook op volgorde van "liefheid"
Ik ben echt gek op mijn katjes maar zo langzamerhand gaat de lol er wel een beetje af, maar zonder katten lijkt me ook weer niet handig vanwege het ongedierte..
Anke schreef:Oh nou zeg je wat. Gebeurt dat kapot springen alleen als je het water aanzet?
Denk nu aan onze stacaravan op de camping....!!
Vanavond met verzorgster en pony naar de club.
Bah zeg...bij haar wilde ze alleen maar hard. Ik erop. Bij mij werkt dat niet. Dus bij mij verzet in zijwaarts en omhoog. Hopelijk een zeer korte fase.
Zijn sinds kort weer met haar aan de slag.
Natalie36 schreef:Heb je 'echte' of veredelde stalkatten? Ik heb hier ook een 80 km weg voor en dat heeft me ook al 2 katten gekost. Heb er nu 3 lopen waarvan 1 als stalkat geboren en 2 die ik als kitten heb gevonden en dus eigenlijk ook niet beter weten. Als was de laatste al 12 weken toen iemand hem aan zijn lot overliet en die is idd een keer onder een auto gekomen. Het poesje wat hier al met 7 weken was kijkt wel uit. Als je dus echt muizenvangers wil met gezond respect voor wegen en auto's neem dan eens contact op met de dierenbescherming. Die hebben vaak groepjes (ver)wilde(rde) katten in de opvang zitten waar ze buiten plekken voor zoeken. Heb je bijna geen omkijken naar ze redden zich best en voor jezelf gewoon een ouwe theemuts uit het asiel halen. Of je huidige zielepootje omturnen
Caily schreef:Wat fijn!!![]()
Dames help even, atypische myopathie, doet dat in hooi ook nog wat?
DubbelDun schreef:Fabster schreef:... Het zijn trouwens metalen roosters, Dubbeldun.
Deze bedoel je ??
http://i.marktplaats.com/00/s/Njk1WDEwM ... T/$_84.JPG
Zakken die niet erg de grond in ??
SummerRemedy schreef:Caily schreef:Wat fijn!!![]()
Dames help even, atypische myopathie, doet dat in hooi ook nog wat?
Heb ooit mijn bachelorscriptie hierover gedaan en in de literatuur werd hooi voeren als "risico reducerende" factor genoemd, en volgens mij is inmiddels idd bewezen dat de esdoorn de oorzaak is! Dus je hoeft je geen zorgen te maken