Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilsje_007 schreef:Heeft een van jullie ervaring met de strokorrels van sambed? Ik zag daar een advertentie van op marktplaats waar 245 euro per pallet incl bezorgkosten werd gevraagd. Is dat een normale prijs op dit moment????
Ilsje_007 schreef:Heeft een van jullie ervaring met de strokorrels van sambed? Ik zag daar een advertentie van op marktplaats waar 245 euro per pallet incl bezorgkosten werd gevraagd. Is dat een normale prijs op dit moment????
Ik wil mijn paard graag van stro af, omdat hij opeens zijn hele stal leeg eet :-(. Strokorrels lijkt me een fijn strooisel. Ik heb inmiddels het halve strokorreltopic doorgelezen, maar ik vraag me wel af: hoe mesten jullie de stal uit en dan bedoel ik: gebruiken jullie een speciale mestvork (zoals op de website van strovan?) en harken jullie dan ook daarmee de stal mee?
russel schreef:Wat zijn energie korrels?
Overigens denk im dat blanco zakken door de leverancier zelf verpakt worden, die kopen in losgestorte hoeveelheid, wellicht silo volgestort en verpakken zelf, ken nl iemand die dat doet met vlas, met gehakselt stro, dus waarom niet met strokorrels?
russel schreef:Wat zijn energie korrels?
Overigens denk im dat blanco zakken door de leverancier zelf verpakt worden, die kopen in losgestorte hoeveelheid, wellicht silo volgestort en verpakken zelf, ken nl iemand die dat doet met vlas, met gehakselt stro, dus waarom niet met strokorrels?