Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Ow, dat is wel fijn Selka. Laatst op tv zag ik een klein stukje van een huis waar het echt gevaarlijk was.
Pff, ik word zo moe van de huidige woning markt. En boos op mezelf dat we wat gemiste kansen hebben door geen knopen door te hakken.
Maar goed, kom een woning tegen die te koop gaat via een open huizen dag. Dat is zoveel steeds. Alsof je voor elke open dag vrij kan nemen. Mensen mogen inschrijven en je hebt geen enkel idee wat een ander biedt, dus het is gewoon maar wat gokken.
zoefie schreef:Balen dat huizengedoe![]()
Lynn_Nikita wel fijn dat jullie bod geaccepteerd is, jullie waren al zo lang aan het zoeken/kijken. Is het in de buurt van jullie huidige stekje?
6.9 km van deur tot deur en 1.4 km tot aan mijn werk. Wij waren inderdaad al erg lang bezig en hadden de hoop al opgegeven na heel vee pech en onze woning uit de verkoop gehaald en begonnen met verbouwen. Dat is sinds vandaag klaar, de wc pot is net opgehangen en moet alleen nog gekit worden. Makelaar is vandaag geweest en de woning komt over 1 a 2 weken in de verkoop hoop ik![]()
Ik las bij een paar mensen dat ze de mest op een kiep aanhanger gooien, welke hebben jullie dan? Ik ben eens aan het kijken, ik heb nu een gewone aanhanger maar het is niet te doen qua mest wegbrengen.
Ik heb er 1 van het merk Saris met een handmatige pomp, 2e hands gekocht voor rond de 1600 euro