Pinda_Dipje schreef:Lynn_Nikita schreef:nee hoor, gewoon ford station 2 liter, rijd ik ook elke dag zandpaden mee en in de winter off road rijden. Wil wel een 4x4 zou er ook komen maar helaas de trailer was kapot en de andere auto ook dus weer een jaar uitgesteld nu
maar de zitmaaier lukt ook hoor, al heb ik geen mulle bak, weet niet of je daar wel goed doorheen komt
waarom geen diesel als je veel km`s maakt
Diesel heb ik ook overwogen, maar met een 4x4 toch al snel voorbij de 300,- per maand aan wegenbelasting. Ik zit met gemiddeld 24.000km per jaar net onder het omslagpunt voor een diesel. Hebben net afscheid genomen van onze XC90, maar overwegen nu toch weer nieuwe. Of een XC70, iets zuiniger maar wel AWD.
Zitmaaier hebben wij niet, heb aan een minitractor gedacht maar met ons perceeltje (4.750m2) lijkt me dat een overbodige luxe die we in praktijk weinig gebruiken. Later deze week mijn merrie eens een bandje laten slepen, dat zou de goedkoopste optie zijn
@Yontheke: Ook lief met mini-kindjes? En mak genoeg om de bak 2x per week even te slepen?
ik strooi kunstmest met de zitmaaier, maai het te hoge gras, en kan zelfs een aanhanger achter. Net een mini tractor alleen stuk goedkoper