Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loes'sCorner schreef:Hoi allemaal, iemand hier ervaring met de witte kerbl hooinetten met maas 3x3?
Bij de klantervaringen lees ik veel verschillende meningen/ervaringen, de ene schrijft heel.sterk.en de ander juist dat het snel kapot gaat, iemand vam jullie?
Loes'sCorner schreef:Wel.apart dat er zoveel verschil in ervaring zit.
Ik wil 2 kleinere voor buiten in de hooikisten en 2 voor op stal, heb nog geen andere gezien die betaalbaar zijn.
Ben net aan het kijken naar de netten van barefoot, kan je de maat zelf bepalen en maas 2 x 2 vraag me alleen af hoeveel hooi er in een net van 1x1 meter kan?
Fitzroy schreef:Volgens de verkoopster bij EJ was EJ huismerk hetzelfde als Kerbl. Die EJ netten zijn bij mij zo kapot.
Ik zoek dus nog andere, had de vraag hierboven ook al gesteld.
Wat zijn nu echt goede en duurzame kwaliteit netten?
Otti1977 schreef:Loes'sCorner schreef:Wel.apart dat er zoveel verschil in ervaring zit.
Ik wil 2 kleinere voor buiten in de hooikisten en 2 voor op stal, heb nog geen andere gezien die betaalbaar zijn.
Ben net aan het kijken naar de netten van barefoot, kan je de maat zelf bepalen en maas 2 x 2 vraag me alleen af hoeveel hooi er in een net van 1x1 meter kan?
Ik heb een net van 1x1 van barefoot. Kan aardig wat hooi in. Voor hoeveel paarden wil je hem gebruiken?
Fitzroy schreef:Otti1977: 3 x 3 voldoet prima.
Geryon, 1.20 x 90 is dat de L? En kun je deze netten ook in 4 hoeken van een kuubskist vast zetten?
Ik had zelf deze op het oog. Wel duur maar dat moet dan maar. Iemand ervaring met deze netten? Zijn ze echt zo sterk?
https://equiculinair.nl/slowfeeder-hoog ... -1-00.html
Fitzroy schreef:Sanniej, welke heb je dan van equiculinair?
De extra sterke of de gewone groene?
Jotoma, zet je de flap niet dicht? Want dat zou ik zeker doen.
Bestaan er trouwens netten met een ritssluiting aan de bovenkant? Lijkt mij veel idealer dan zelf priegelen met touwtjes en karabijnhaken.
Fitzroy schreef:Sanniej, welke heb je dan van equiculinair?
De extra sterke of de gewone groene?
Jotoma, zet je de flap niet dicht? Want dat zou ik zeker doen.
Bestaan er trouwens netten met een ritssluiting aan de bovenkant? Lijkt mij veel idealer dan zelf priegelen met touwtjes en karabijnhaken.
Story schreef:Bij mij werkt het heel goed om het net niet strak te spannen in het frame.
Dan komt er minder kracht op te staan en gaat hij langer mee. Die van mij zijn ook erg hardhandig met in het net bijten en dit werkt vooralsnog goed.