Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De drainage en bodem zijn voor het het belangrijkste met het najaar voor de boeg.
)
Phonix schreef:Ja, helaas heb ik nog niet de loterij gewonnen haha!
Voor die dat paarden aan huis hebben. Heb jullie allemaal een bak of huur jullie eentje? Die paarden die er komt te staan kan niet gereden worden, maar wil wel grondwerk kunnen doen.
Is het niet verleidelijk om ze gewoon te laten staan als ze de hele dag buiten lopen?
de omheining van hout hebben we zelf gezet, maar de bodem zelf en de betonnen randen hebben we laten doen. Verder doen we héél veel zelf om geld te besparen, maar de rijbakbodem komt zo nauw en was de investering echt waard. Wij zitten op klei overigens, dus de investering was sowieso groot.

Io ment het nu met het lekkere hooi, maar er wordt enorm geknoeid en ze laten veel liggen. Zie er zelf niks geks aan, het ruikt ook goed. Het enige minpunt is dat het kort gesneden is, zodra ik een plak pak, valt ie uit elkaar.
.
.
wat ik vd week voor het eerst gedaan heb
Phonix schreef:Ja, helaas heb ik nog niet de loterij gewonnen haha!
Voor die dat paarden aan huis hebben. Heb jullie allemaal een bak of huur jullie eentje? Die paarden die er komt te staan kan niet gereden worden, maar wil wel grondwerk kunnen doen.
Is het niet verleidelijk om ze gewoon te laten staan als ze de hele dag buiten lopen?