Stormt t bij jullie ook zo? Het gaat hier aardig los.
Ik wilde ze samen ff los in de rijbak, maar Diekke en Tess vertikten het. Dus toen liep Mirtje daar alleen rond te spoken We zijn in ieder geval weer zo ver dat een kleine aai met blijdschap ontvangen wordt door haar. Morgen komt de trainster weer.
Mijn vriend is druk geweest de schuur op te ruimen, zodat morgen de grote balen kunnen komen. We beginnen met 4 stuks. Alleen de fietsen nog even aan de kant.
DubbelFun
Geplaatst: 24-11-23 16:11
Hoe blij kun je zijn met een vriendelijk ontvangen aai Mooie ruimte voor de grote balen.
Hier momenteel weinig wind (en zon) al is de kast voor de 2e kaar om gewaaid
joyce83
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-23 16:33
Nou hier net een hele mooie dubbele regenboog. Echt wel heel mooi fel van kleur. Tussen het werk door zie ik ze eindelijk eens tijdens de regen bij de stallen staan. Monty loopt stal van Guus in, gaat daar trots staan en waait de deur dicht Guus denk het is goed doei ik ben weg en opa staat echt zo te kijken van nou ja goed hoor. Ik sta droog.
Maar het wisselt wel behoorlijk. Van een lekker zonnetje naar erg donker en flink regenen.
De regenboog was heel mooi, heel jammer dat we net bij de Ijssel liepen om de honden uit te laten en we een hagelbui op onze kop kregen……… Ik was een dagje black friday shoppen bij Hypostore. Ik heb een liner en een halsdeken en touwhalster gekocht. Verder heb ik me beheerst. Gewoon lekker een dagje weg met vriendin. Net de hooinetten gevuld en gegeven, morgen weer een dag, het is waterkoud buiten.
horsii
Geplaatst: 24-11-23 18:39
De meisjes stonden net samen op het verharde plaatsje. Toen wij kwamen begon kyr haar op te jagen. Ook paardjes hebben verdriet. Maar er zit vooruitgang in en ze is hier pas een dag. Voor een net afgespeend veulen een super dapper ding. Tikkeltje dominant naar ons zelfs. Ze is erg lief. Rustig wennen en dan laagdrempelig beginnen met wat clickertraining. Fijn om bezig te blijven anders is de drempel om naar stal te gaan erg groot denk ik, wanneer kyr op pension zou staan.
Lekker met de kleine meid naar de speeltuin geweest. Bijna twee en ze beseft zo goed dat haar peeps er niet meer is. Wilt niet naar de paarden toe. Nee mama pepe weg, Kyra Tess buiten. Komt vanzelf wel weer.
Klinkt goed Horsii! Boemel mooi opgeruimd fijn dat Tess wat vriendelijker wordt. En idd harde wind en koud
Lewie had net 39,5… dus dierenarts maar weer gebeld en metacam opgehaald. Hij eet prima en dierenarts zegt dat ze vaak pas later koorts krijgen dus het is wat typisch. Moet morgen koorts vrij zijn en alert blijven.
Ik dacht vanochtend met voeren 'lekker zonnetje', dus buiten de hooibakken gevuld. Ik ben nog niet binnen of ik voelde het alweer druppelen....
Jasmijn had hooi hooibak op stal 'verhuisd' en tegenwoordig is ook de bak waarin ik het hooi vervoer een graag gezien obstakel om de buik te schuren. Nu zal ik laatst iets wat ik nooit van zijn leven zo zou kopen (gezien de prijs), maar wel heel leuk is om te maken.
Met een paar kleine aanpassingen en wat borstels aan de onderkant zowel voor kleine als grote ponies te gebruiken. Ik moet er alleen wel een veilige plek voor vinden
Ja de vrouw van de dierenarts dacht dat ik hem misschien te weinig metacam heb gegeven. Maar t is ook echt nog een klein ding voor z’n leeftijd en ook wat schraal vergeleken met leeftijdsgenoten
Arm ding, hopelijk valt het mee. Mocht het helpen qua gewicht inschatten: mijn volwassen welshje van 1.20 hoog is 225 kg en haar 1,5 jarige halfzusje van 1.28 is circa 285 kg.
Wat een scheitweer verder, ben blij met de grote schuilstal
Laatst bijgewerkt door mooney op 25-11-23 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Karin_deB
Geplaatst: 25-11-23 12:34
Ahgos. Hopelijk knapt hij snel op Die blik naar die kat op zn rug
Net de dierenarts gesproken en moest telefonisch zelf even wat dingen voelen en duwen. Voor wat ik voelde geen grote dingen stuk. Scheve neus doordat op de zenuw bekneld zit of wat beschadigd. Hoge koorts past niet zo bij trauma en ook nog zo snel na ontstaan. Hij verwacht dat hij er een virus bij heeft. Nog 5 dagen metacam en in de gaten houden.. het is wel heel stuk dunner en smeer traumeel dus ff kort geschoren