Hoop dat je er een fijn plaatje voor vindt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chasey schreef:Kan je die rondes wel maken met een auto Lynn? Is je draai cirkel niet te groot?
edit: lizy29 leuke foto!
(Heeft jou paard nog last van de zon met zjin bleke neus en ogen?)
Azmay schreef:Ik heb 2 voor mij onbruikbare paarden staan. Ergens denk ik dat het beter zou zijn de oudste weg te doen als fokmerrie en zelf een mak fjordje oid te kopen zodat ik kan rijden maar dat krijg ik toch niet over mijn hart denk ik
AbbyBlues schreef:Azmay schreef:Ik heb 2 voor mij onbruikbare paarden staan. Ergens denk ik dat het beter zou zijn de oudste weg te doen als fokmerrie en zelf een mak fjordje oid te kopen zodat ik kan rijden maar dat krijg ik toch niet over mijn hart denk ik
Als je een keer lekker wil komen knolhobbelen moet je maar roepen hoor.![]()
Fab heeft ook al een date staan voor volgende week.
Kirrr schreef:Ik heb nu nog 1 bruikbaar paard.
De oudste 'weg doen' deed pijn en zaterdag zal het ook moeilijk zijn, maar gaat zoveel meer rust en plezier geven.
Lynn_Nikita schreef:Pinda_Dipje schreef:Stille meelezer meld zich.... binnenkort de paarden aan huis. Heeft 1 van jullie ervaring met het slepen van de bak met een quad?
Ik doe het met de auto, telt dat ook? Grasmaaier zou evt ook nog kunnen. Ik hoef niet vaak te slepen en heb geen mul zand, hang er een pallet achter en gassen maar
Pinda_Dipje schreef:4x4 dan neem ik aan? Die komt er hier misschien ook, als trailerauto, maar aangezien wij maar 1 auto hebben en veel kilometers maken heb ik liever een normale auto voor de trailer ipv zo'n benzineslurper![]()
Onze bak is wat aan de mulle kant, en ben bang dat ik er met een normale auto niet lekker doorheen ga komen helaas. Met een paard ervoor zie ik nog steeds niet zitten, en zodoende dacht ik aan een quad. Echter totaal geen verstand van, dus hoop hier iemand met ervaring te vinden
Pinda_Dipje schreef:Wij hebben afgelopen week (bewust) een pensionado erbij gekocht voor onze zoons. Een ex- manegepony die met pensioen mag maar het nog erg leuk vind om af en toe een ritje te maken... Dan heb ik per augustus nog 4 stallen leeg, nog niet direct een idee wat we daarmee willen.
Lynn_Nikita schreef:nee hoor, gewoon ford station 2 liter, rijd ik ook elke dag zandpaden mee en in de winter off road rijden. Wil wel een 4x4 zou er ook komen maar helaas de trailer was kapot en de andere auto ook dus weer een jaar uitgesteld nu
maar de zitmaaier lukt ook hoor, al heb ik geen mulle bak, weet niet of je daar wel goed doorheen komt
waarom geen diesel als je veel km`s maakt
Pinda_Dipje schreef:Lynn_Nikita schreef:nee hoor, gewoon ford station 2 liter, rijd ik ook elke dag zandpaden mee en in de winter off road rijden. Wil wel een 4x4 zou er ook komen maar helaas de trailer was kapot en de andere auto ook dus weer een jaar uitgesteld nu
maar de zitmaaier lukt ook hoor, al heb ik geen mulle bak, weet niet of je daar wel goed doorheen komt
waarom geen diesel als je veel km`s maakt
@Yontheke: Ook lief met mini-kindjes? En mak genoeg om de bak 2x per week even te slepen?