Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:@nikas: ah sorry, verkeerd begrepen. Die van mij staat op pension, ik weet niet hoeveel kilo hij krijgt, maar hij kan niet op onbeperkt omdat hij dus dik wordt van lucht.
Ik zou er dan toch voor kiezen om apart te gaan voeren. Want ze staan 24 uur buiten?
Desnoods een dagdeel of 's nachts apart en overdag samen, zodat je kan zorgen dat iedereen krijgt wat die nodig heeft.
_ENGEL_ schreef:@Mac dat zijn behoorlijke slowfeeder. Lijkt wel een bouwhek die ze gebruiken, ben benieuwd hoe ze hem vullen. Lijkt me een behoorlijke klim, haha
Patricia_86 schreef:Welke hoogte hebben jullie ervaring mee voor shetten rond de 106 tot 110 hoog? Ik zag deze op marktplaats : http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... e=lr&pos=4
Zou 55 cm te hoog zijn voor ze?
Nikass schreef:Het verbaasd mij dat mensen strotouwtjes laten zitten. Dat is echt hartstikke gevaarlijk en wat heeft het voor meerwaarde?
Loes'sCorner schreef:Hoi allemaal, iemand hier ervaring met de witte kerbl hooinetten met maas 3x3?
Bij de klantervaringen lees ik veel verschillende meningen/ervaringen, de ene schrijft heel.sterk.en de ander juist dat het snel kapot gaat, iemand vam jullie?