Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Lynn Nikita, toen ik klein was, was ik ook altijd zo angstig bij paarden.
Toen ik een puber was, verongelukte ik bijna omdat ik zo over mijn angst heen was, dat ik op ieder idioot paard klom![]()
Komt dus vast goed. Als ze het leuk genoeg vindt, dan ontwikkelt ze zich daar in.
Horssi nogmaals sterkte.
Staat Tess nu bij jullie aan huis? En hoe gaat dat?
Voor de mensen die vlozaad ook altijd zo duur vinden…. Bij Horse Adds heb ik net eur 127,5 betaald voor 25 kilo vlozaad en ze hebben ook kleinere verpakkingen.
Nou ja, ik vind eur 127,00 nog steeds duur, maar ja omgerekend per kilo valt het mee
manzano schreef:boemel schreef:Lynn Nikita, toen ik klein was, was ik ook altijd zo angstig bij paarden.
Toen ik een puber was, verongelukte ik bijna omdat ik zo over mijn angst heen was, dat ik op ieder idioot paard klom![]()
Komt dus vast goed. Als ze het leuk genoeg vindt, dan ontwikkelt ze zich daar in.
Horssi nogmaals sterkte.
Staat Tess nu bij jullie aan huis? En hoe gaat dat?
Voor de mensen die vlozaad ook altijd zo duur vinden…. Bij Horse Adds heb ik net eur 127,5 betaald voor 25 kilo vlozaad en ze hebben ook kleinere verpakkingen.
Nou ja, ik vind eur 127,00 nog steeds duur, maar ja omgerekend per kilo valt het mee
Hoe kom je bij 127? Ik zie het voor 144