Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happinez schreef:Ik lees straks nog even bij , maar zijn er misschien ook mensen hier die met dit model boxen ervaring hebben ?
Heb je hierbij geen geklier of vastpakken van de wanden ?![]()
[ [url=m/2JPniP.jpg]Afbeelding[/url] ]
kojack schreef:Hier zijn ze vandaag begonnen met de bak. Ze zijn net gestopt en gaan morgen verder. Helaas zijn er nu redelijk wat sporen vd trekker en dumper. Hopelijk krijgen we vannacht geen regen zodat het morgen afgemaakt kan worden.
[ [url=m/7YzGU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZIFhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tdNhe5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fdSkfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4V1mak.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:kojack schreef:Hier zijn ze vandaag begonnen met de bak. Ze zijn net gestopt en gaan morgen verder. Helaas zijn er nu redelijk wat sporen vd trekker en dumper. Hopelijk krijgen we vannacht geen regen zodat het morgen afgemaakt kan worden.
[ [url=m/7YzGU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZIFhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tdNhe5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fdSkfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4V1mak.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik dit zie krijg ik weer flashbacks van onze weide dit najaarSterkte, na deze fase wordt het echt weer beter
.
Happinez, ik vind het prachtige stallen, maar persoonlijk zou ik liever investeren in een mooie paddock/schuilstal in plaats van mooie stallen. Maar ieder moet dat voor zichzelf weten uiteraard![]()
Hier staan 2 merries die bijna even groot zijn, ik vind het heel handig qua omheining/voeren/poetsen. Ze passen ook hetzelfde zadel, halster, deken, dekje, singel, bit... Echt ideaal
Dais_ schreef:Herkenbaar. Ik zit nog steeds met heel veel klei en er komt nu heel veel onkruid. De boer wilt het pas van het najaar inzaaien, maar persoonlijk zou ik het liever nu al zien gebeuren. Het is tenslotte toch altijd iets. Te nat, te droog, te koud, te warm...