Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_PatriciaH schreef:Nikass schreef:Hoeveel paarden eten dan van die twee baaltjes?
Je vult ze dus 1x per 24 uur, begrijp ik dat goed?
2 paarden per bak, en ja ik vul ze 1x per dag, elke avond en dan nog is het niet helemaal op..
Ik heb baaltjes van 15 a 17 kilo, 2 passen er precies in.
tamary schreef:http://www.heunetzshop.de/All-types-of- ... m::99.html
Frame er in schuiven, net dichtmaken en net als vorige bevestigen.
DubbelDun schreef:De bedoeling van slowfeeding is niet dat ze minder gaan eten, maar langzamer
Hoeveel je paard nodig heeft is afhankelijk van zijn gewicht, het gewicht van het baaltje hooi, hoeveel er mee gewerkt wordt en hoeveel vezels of blad het hooi bevat.
Azmay schreef:Ik ben nu kalmaan opzoek naar een nieuw net voor in mijn bak.
Mijn paarden blijken grondige slopers dus het moet een beetje dikke draad worden. Is 4mm genoeg? Mij lijkt het wat weinig.
De enige site die de netten open verkoopt lijkt huck zover ik nu heb uitgevonden, equiculinair doet alleen open netten. Het is wel een vervelende maat want de bak is 90x120 waardoor de netten van Huck niet gaan passen en ik meerdere netten moet gaan kopen om een passend net te kunnen maken.
Iemand een geniaal (betaalbaar) idee?
GDG schreef:Azmay schreef:Ik ben nu kalmaan opzoek naar een nieuw net voor in mijn bak.
Mijn paarden blijken grondige slopers dus het moet een beetje dikke draad worden. Is 4mm genoeg? Mij lijkt het wat weinig.
De enige site die de netten open verkoopt lijkt huck zover ik nu heb uitgevonden, equiculinair doet alleen open netten. Het is wel een vervelende maat want de bak is 90x120 waardoor de netten van Huck niet gaan passen en ik meerdere netten moet gaan kopen om een passend net te kunnen maken.
Iemand een geniaal (betaalbaar) idee?
Die van huck kun je toch in iedere gewenste maat kopen juist?
Azmay schreef:tamary schreef:http://www.heunetzshop.de/All-types-of- ... m::99.html
Frame er in schuiven, net dichtmaken en net als vorige bevestigen.
Door het frame gaat niet, die is dicht gelast.
Maar ik die ook totaal geen draaddikte staan daar? Daar was ik een beetje op afgehaakt eigenlijk, daarnaast is ook dit net dubbel gemaakt en los maken heb ik de vorige keer gedaan en was geen lolletje
Jotoma schreef:Mijn paard moest zonder net juist meer en meer en meer om te zorgen dat hij niet te lang zonder stond en wordt ook nog eens dik van lucht. Dus mijn doel was wel minder hooi, maar over t zelfde tijdbestekflauw he
@nikas: ik zou er persoonlijk voor zorgen dat er via netten onbeperkt hooi ter beschikking is. Komt er een te kort? Dan kan je die altijd een uurtje apart zetten met los hooi.