Het is idd flink fris!
Ben net wezen hardlopen. Nu even koffie en dan kijken of ik mijn man zo ver krijg om mee te wandelen met de paarden, dan is het 2 vliegen in 1 klap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsii schreef:Hier een gebroken staart been jaren terug en af en toe nog last van.
Van peeps gevallen op een houten paal.
Hier hardstikke ziek. Kan er ook nog wel bij. Kan niet terecht bij de huisarts.
Nog antibiotica van de kleine dus maar eens dosering omrekenen.
Gok een longontsteking.
Hoest als een zeehond, Pieterburen is er niets bij. Snot, pijn in ribben van hoesten, hoofdpijn, kortademig bij inspanning.
Vannacht een nachtdienst.. maar er is al zoveel persoon ziek.

en

Maar dan staan er dus ook allemaal van die kunstof rood witte palen etc. Dus toen het bij ons voor stil was heb ik Roos meegenomen om een kijkje te nemen. Dan is ze echt zo'n knappe pony! Heerlijk rustig kijken, beetje steun bij mij zoeken, stapje vooruit, neus er tegenaan en vervolgens is het goed en walst ze het zowat omver omdat ze er niet meer van opkijkt en met andere dingen bezig is.
Echt, als zij in de juiste mindset is leert ze zo ontzettend snel. Dat is echt niet te geloven. Nu nog beter leren haar sporadische uitbarstingen in betere banen te leiden.