Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Natalie36 schreef:Ik heb dat precies andersom. Boxen zijn op het hoogste punt 4 meter. Staan ze 1x per jaar in. Schuilstal is 2 m ongeveer denk ik. Loopt naar achter toe af. En ja ze hebben allemaal wel eens hun hoofd gestoten tegen de dakbalken. Maar ze hebben er bij mijn weten geen angststoornis of trauma aan over gehouden. Zal het zo even aan te vragen.
Abbeyhet zit je echt niet mee
Lynn_Nikita schreef:ik gooi het door de slobber heen. ik was dat gevecht met 1 van die zat en nu is het alleen kwestie van even apart zetten en hun eigen emmer geven
Azmay schreef:Lynn_Nikita schreef:ik gooi het door de slobber heen. ik was dat gevecht met 1 van die zat en nu is het alleen kwestie van even apart zetten en hun eigen emmer geven
Heb ik wel eens gedaan met het laatste kladje, voor die paar druppels lieten ze zelfs de emmer staan![]()
Moet wel weer ontwormen, dadelijk even bestellen.
Eigenlijk moet ik ook enten en de tandarts laten komen, geloof dat het een dure maand gaat worden volgende maand
belle_boef schreef:Geen combi korting mogelijk? Als ik ent en gebit tegelijk doe krijg ik korting.
Dan nog een rip uit mijn lijf maar scheelt toch wat.
Ik schrok laatst wel van de prijs van een wormenspuit. Das gewoon 25 euro, toen ik nog op pension stond en met de rest mee deed was dag maar 13 euro
Natalie36 schreef:Ik ontworm alleen op indicatie van de da. Laat wel braaf 4x per jaar mest controleren.
Esra kan los, het is tenslotte een soort van etenkliek is met halster om ook nog wel te doen, twix heeft wat training gehad. Die stond de eerste keer recht overeind naast me. Volgens de verkoopadvertentie was ze altijd braaf ontwormt
Daarmee oefen ik dus een paar keer per jaar 'spuitje appelsap'. Vind ze top! Dus met ontwormen is het nu spuitje appelsap, wormenkuur en dan een kwartier ruzie maken over nog een spuitje appelsap omdat ik perse positief en lekker wil afsluiten (en de appelsap toch heb staan) en zij me echt niet vertrouwd op dat moment. Maar de wormenkuur zit er dan wel in