Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Mooi hoor! Waar heb je die laten maken en wat waren de kosten?
En geen kieren bij de deuren?
Jenara schreef:oh wat een leuk topic! Heb maar een paar pagina's terug gekeken, maar ik ga zeker volgen!
Ik heb nu op stal een grote kist gekregen met zadelhanger in, maar ben er nog niet zo happy mee.
Ik zou ook wel eens aan het ontwerpen willen slaan voor een eigen kast, heb er al wat over zitten nadenken
en al wat getekend ... Wat mijn grootste vraag / zorg is, zijn mijn dekjes ... alles wat ik tot nu vind, zijn vrij brede houten stokken of metalen ophangsystemen maar dan krijg je maar een beperkt aantal dekjes naast elkaar ... Ik vraag me af of iemand weet heeft van een "fijner" en smaller ophangsysteem voor dekjes?
Verder zou dit geen probleem mogen zijnmijn vriend en ik zijn beiden architect en mijn vriend zijn hele familie is bouwvakker met eigen aannemersbedrijf, dus de uitvoering zal zeker geen probleem worden
Undefined schreef:Rena100 schreef:Mooi hoor! Waar heb je die laten maken en wat waren de kosten?
En geen kieren bij de deuren?
Nee, geen kieren! Bouwstore houtbouw in Drenthe.
€275 voor 200 x 120 x 75 (met diepe deuren dus) en €75 voor verzending. Dezelfde kast in 180 x 120 x 60 is €225. Vrij vergelijkbaar met Wood and play dus maar ik vond dit hout mooier en de levertijd was korter + geen kieren bij de deuren. Ben zelf niet heel handig (dat boren lukte nog net) dus een bouwpakket of een kast waarbij ik die kieren nog op moest lossen zag ik niet zitten.
Undefined schreef:Ja! Alleen dus even heel duidelijk maken waar je alle steunen etc wil hebben anders kun je zelf met de boor aan de slag.
Undefined schreef:Gelukt! Toch eigenlijk wel heel blij mee nu. Wellicht als ik het ooit nog eens doe even een plaatje meesturen van waar ik de spullen wil, denk dat deze man gewoon geen verstand heeft van paarden.
Overigens ook diep genoeg voor de dekjes, dat past prima.
[ [url=m/0sh4LY.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarloesNatje schreef:Mijn kast vandaag ook naar stal verhuist. Oef wat heb ik veel spullenMaar gebruik ook alles..
Voor nu alles er gewoon even ingestopt om het kwijt te zijn. Rechtsonder komen nog haken voor de dekjes, wil denk ik aan de deur links nog een steun maken voor de longeersingel. Verder nog eea wat netter/handiger erin leggen. Tips voor ophanging etc zijn welkom!
[ [url=m/yWbaKT.jpg]Afbeelding[/url] ]
hoikimmmy schreef:MarloesNatje schreef:Mijn kast vandaag ook naar stal verhuist. Oef wat heb ik veel spullenMaar gebruik ook alles..
Voor nu alles er gewoon even ingestopt om het kwijt te zijn. Rechtsonder komen nog haken voor de dekjes, wil denk ik aan de deur links nog een steun maken voor de longeersingel. Verder nog eea wat netter/handiger erin leggen. Tips voor ophanging etc zijn welkom!
[ [url=m/yWbaKT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat ziet dat er handig uit dat opbergdeel aan je deur!