Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wel zelf de bodembegekking en krachtvoer.Destiny02 schreef:Ik betaal €30 per maand per paardDit is exclusief hooi, stro en biks. Ik betaal voor 6 van die 500 kilo balen hooi €65 en dat is dan genoeg voor bijna een heel jaar.
Ik houd de paarden het liefst het hele jaar door dag en nacht buiten, maar met die storm en regen van nu staan ze 's nachts op stal. Als het straks weer wat beter weer word gaan ze ook 's nachts weer gewoon buiten. Ik kan ze gewoon op stal zetten wanneer ik wil.
Ik heb geen bak ofzo, maar wel ruim weiland, voldoende gras, ruime stallen, dus ik ben erg tevreden.
Lakiesha schreef:Wij betalen 335,- per maand incl. mesten, (sport)brok, hooi, enten en ontwormen.
Faciliteiten zijn fantastisch maar daar betaal je dan ook naar.
Gezelligheid vind ik ook wel heel belangrijk.
Vanaf december wordt de prijs met 20 euries verhoogd (stro prijzen en mestafvoer)
Maar ze staat er goed.....
Dela schreef:en waar sta jij noortje?

0maris0 schreef:Ik sta ook gratis (bij mn schoonouders)
Ik heb eigen landje, stal, buitenbak
Straks spuitplaats
Moet wel zelf mesten en voeren
En mag/moet alle dagen komen
Geen andere mensen op het erf aanwezig (verzorgster of andere eigenaren), en mn hond mag iedere dag mee
Tja de boer vindt het een wederdienst, ik heb land voor mijn paarden en hij komt van zijn gras af.