Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iris1702 schreef:Snap ik ja dat ie op hing! Zo praat je toch niet tegen iemand die je nog nooit hebt gesproken.
Meten beschuldigingen uiten! Misschien weet hij er niets van.... Je kan toch rustig je verhaal doen en afwachten wat zijn verhaal is?

Farouche schreef:ga naar die personen, doe alsof je kijker/koper bent, eenmaa daar leg je het hele verhaal uit..
Urielle schreef:Die man vervloekt nu de dag al dat hij dat paard gekocht heeft, met al die Bokkers continu aan de lijn
rowo schreef:Iris1702 schreef:Snap ik ja dat ie op hing! Zo praat je toch niet tegen iemand die je nog nooit hebt gesproken.
Meten beschuldigingen uiten! Misschien weet hij er niets van.... Je kan toch rustig je verhaal doen en afwachten wat zijn verhaal is?
misschien dat je eht op een iets vriendlijkere manier had kunne zeggen. Nu heeft ze gebeld, wat iedereen haar aanraadde, is het nog niet goed....
Karl66 schreef:Je zou verwachten dat TS nu toch wel door zou hebben dat het slimmer is om met beschuldigingen te wachten tot je de feiten hebt

Iris1702 schreef:
Snap ik ja dat ie op hing! Zo praat je toch niet tegen iemand die je nog nooit hebt gesproken.
misschien dat je eht op een iets vriendlijkere manier had kunne zeggen. Nu heeft ze gebeld, wat iedereen haar aanraadde, is het nog niet goed....
Nu moet ik vriendelijk zijn???????
Ik heb nog geen een reactie geplaatst in dit topic en was ik eigenlijk ook helemaal niet van plan maar als ik een paard te koop had en iemand belde mij op deze manier op had ik ook opgehangen!
Dus als er iemand vriendelijk moet zijn is het de TS wel.
Het was niet mijn bedoeling om de TS af te zeiken en ik wil ook helemaal niet dat dat zo over komt maar ik snap heel erg goed dat die man ophing.
Dat de TS er lang over gedaan heeft om te bellen kan dan wel zo zijn maar dan hoeft dat nog niet op zo'n manier. En daar mag dan niet op gereageerd worden?
Ik vind het juist heel erg wat er allemaal gebeurd met het paard en ook dat TS het daar moeilijk mee heeft. Ik heb daar alle begrip voor maar om zomaar zonder inleiding dit koud op iemands dak te gooien die er misschien helemaal niets mee te maken heeft? tja dat gaat me te ver hoor.
Eerst rustig praten en feiten verzamelen en dan pas gaan beschuldigen.
Is dat dan zo'n verkeerde mening?

Iris1702 schreef:Tuurlijk wel! Ik ben juist heel makkelijk en daarom vond ik je reactie niet echt leuk.
Gewoon omdat ik het zo niet bedoeld had.
Ik vind dat ze er beter even wat langer over na had kunnen denken. Misschien zelfs een lijstje had moeten maken met een aantal punten waarop ze kon kijken zodat ze niet meteen heel het verhaal kwijt zou zijn.
Ik snap best dat je in zo'n situatie je verhaal kwijt raakt.
Maar het gaat gewoon ook om de manier waarop.... Zo bereik je helemaal niets. als die man er iets mee te maken heeft kan het goed zijn dat het beestje morgen van internet af is en onderhands wordt verkocht op een markt ofzo....
Ze zijn nu gewaarschuwd... en dat is jammer
liannes schreef:de ts heeft er niet lang over gedaan om te bellen, ze wist dit pas gisteren,
dus nog aardig snel, is mijn mening
Iris1702 schreef:Tuurlijk wel! Ik ben juist heel makkelijk en daarom vond ik je reactie niet echt leuk.
Gewoon omdat ik het zo niet bedoeld had.
Ik vind dat ze er beter even wat langer over na had kunnen denken. Misschien zelfs een lijstje had moeten maken met een aantal punten waarop ze kon kijken zodat ze niet meteen heel het verhaal kwijt zou zijn.
Ik snap best dat je in zo'n situatie je verhaal kwijt raakt.
Maar het gaat gewoon ook om de manier waarop.... Zo bereik je helemaal niets. als die man er iets mee te maken heeft kan het goed zijn dat het beestje morgen van internet af is en onderhands wordt verkocht op een markt ofzo....
Ze zijn nu gewaarschuwd... en dat is jammer