paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Byron15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:46

Ik heb ook PM gehad van de TS. Ik wens haar succes, en nu maar hopen dat alles weer goed komt en dat het paard een fijn plekje krijgt.

XUlyssesX

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:46

owkej

nou ik heb de stap gezet tot bellen
Laatst bijgewerkt door XUlyssesX op 29-12-05 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Byron15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:48

Misschien had je het toch iets tactischer moeten aanpakken.
Zo weet je nog niks

Iris1702

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:49

Snap ik ja dat ie op hing! Zo praat je toch niet tegen iemand die je nog nooit hebt gesproken.
Meten beschuldigingen uiten! Misschien weet hij er niets van.... Je kan toch rustig je verhaal doen en afwachten wat zijn verhaal is?

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:49

ik bel vanavond met een ander nummer en dan pak ik het anders aan

ik ga gewoon vaker bellen en meer mailen

ook ga ik proberen de db in te lichten

en sorry ik moest toh wat

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:50

ga naar die personen, doe alsof je kijker/koper bent, eenmaa daar leg je het hele verhaal uit..

Urielle

Re:

Die man vervloekt nu de dag al dat hij dat paard gekocht heeft, met al die Bokkers continu aan de lijn

rowo

Re:

Iris1702 schreef:
Snap ik ja dat ie op hing! Zo praat je toch niet tegen iemand die je nog nooit hebt gesproken.
Meten beschuldigingen uiten! Misschien weet hij er niets van.... Je kan toch rustig je verhaal doen en afwachten wat zijn verhaal is?

misschien dat je eht op een iets vriendlijkere manier had kunne zeggen. Nu heeft ze gebeld, wat iedereen haar aanraadde, is het nog niet goed....

En als het verhaal echt klopt denk ik niet dat die mensen dat zomaar zullen zeggen....
Laatst bijgewerkt door rowo op 29-12-05 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:51

wat is het schokkende nieuws dan? wat je van een bokker hebt gekregen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:51

Farouche schreef:
ga naar die personen, doe alsof je kijker/koper bent, eenmaa daar leg je het hele verhaal uit..

Daar d8 ik ook al aan....

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:53

Urielle schreef:
Die man vervloekt nu de dag al dat hij dat paard gekocht heeft, met al die Bokkers continu aan de lijn

Gezien de andere sprookjesadvertenties, krijgt hij precies wat hem toekomt.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:54

Je zou verwachten dat TS nu toch wel door zou hebben dat het slimmer is om met beschuldigingen te wachten tot je de feiten hebt

Iris1702

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:57

rowo schreef:
Iris1702 schreef:

misschien dat je eht op een iets vriendlijkere manier had kunne zeggen. Nu heeft ze gebeld, wat iedereen haar aanraadde, is het nog niet goed....

Nu moet ik vriendelijk zijn???????

Ik heb nog geen een reactie geplaatst in dit topic en was ik eigenlijk ook helemaal niet van plan maar als ik een paard te koop had en iemand belde mij op deze manier op had ik ook opgehangen!

Dus als er iemand vriendelijk moet zijn is het de TS wel.

Het was niet mijn bedoeling om de TS af te zeiken en ik wil ook helemaal niet dat dat zo over komt maar ik snap heel erg goed dat die man ophing.

Dat de TS er lang over gedaan heeft om te bellen kan dan wel zo zijn maar dan hoeft dat nog niet op zo'n manier. En daar mag dan niet op gereageerd worden?

Ik vind het juist heel erg wat er allemaal gebeurd met het paard en ook dat TS het daar moeilijk mee heeft. Ik heb daar alle begrip voor maar om zomaar zonder inleiding dit koud op iemands dak te gooien die er misschien helemaal niets mee te maken heeft? tja dat gaat me te ver hoor.

Eerst rustig praten en feiten verzamelen en dan pas gaan beschuldigen.

Is dat dan zo'n verkeerde mening?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:00

J
Karl66 schreef:
Je zou verwachten dat TS nu toch wel door zou hebben dat het slimmer is om met beschuldigingen te wachten tot je de feiten hebt

Je vergeet dat TS een vrouw is. Vanuit mezelf sprekende: wij zijn niet erg goed in het uitschakelen van emoties als we boos zijn.

Maar nogmaals, TS deed precies hetzelfde als de handelaar nu doet, n.l. een gevaarlijk paard proberen te verkopen als een zacht eitje. Ik heb al eerder opgemerkt dat ze er gewoon lering uit moet trekken. Nog een mooie: Als u niet wil dat het u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet....

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:02

wat dee ik dan precies hetzelfde je mag alle mensen vragen die bij ufarno zijn wezen kijken ze kregen allemaal het ataxie verhaal erbij hoor echt jongens vraag ze na.

en inderdaad ik kon mij niet inhouden en begon zomaar in het wilde wat te zeggen

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:02

Iris1702 schreef:

Nu moet ik vriendelijk zijn???????

Ik heb nog geen een reactie geplaatst in dit topic en was ik eigenlijk ook helemaal niet van plan maar als ik een paard te koop had en iemand belde mij op deze manier op had ik ook opgehangen!

Dus als er iemand vriendelijk moet zijn is het de TS wel.

Het was niet mijn bedoeling om de TS af te zeiken en ik wil ook helemaal niet dat dat zo over komt maar ik snap heel erg goed dat die man ophing.

Dat de TS er lang over gedaan heeft om te bellen kan dan wel zo zijn maar dan hoeft dat nog niet op zo'n manier. En daar mag dan niet op gereageerd worden?

Ik vind het juist heel erg wat er allemaal gebeurd met het paard en ook dat TS het daar moeilijk mee heeft. Ik heb daar alle begrip voor maar om zomaar zonder inleiding dit koud op iemands dak te gooien die er misschien helemaal niets mee te maken heeft? tja dat gaat me te ver hoor.

Eerst rustig praten en feiten verzamelen en dan pas gaan beschuldigen.

Is dat dan zo'n verkeerde mening?

Nee dat is helemaal niet verkeerd, maar het kwam bij mij gewoon als afzeiken van TS over, terwijl ze eindelijk had gebeld.

Ze heeft meer feiten nodig, dat vind ik ook! Maar ik denk dat door de situatie ze niet wist wat ze moest zeggen zo snel en dat er dus zo uit kwam. Hoe zou jij het dan hebben gedaan, toch ook niet helemaal vlekkeloos...

Ik wil jou ook niet afkraken hoor,maar mag er toch wel wat van zeggen, of mag dat ook al nie meer?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:04

Ik had het bericht van de TS (de laatste van haar) nog niet gelezen, maar dat bedoel ik dus...

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:05

waar dat paard nu staat ben ik 2 weken terug bij 2 paarden wezen kijken een schimmel en een vos allebei 2.5 jaar was alleen niet wat we zochten die vrouw en meneer waren erg aardig en het was gewoon een nette stal daar vond ik...

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:06

Tuurlijk wel! Ik ben juist heel makkelijk en daarom vond ik je reactie niet echt leuk.
Gewoon omdat ik het zo niet bedoeld had.

Ik vind dat ze er beter even wat langer over na had kunnen denken. Misschien zelfs een lijstje had moeten maken met een aantal punten waarop ze kon kijken zodat ze niet meteen heel het verhaal kwijt zou zijn.

Ik snap best dat je in zo'n situatie je verhaal kwijt raakt.

Maar het gaat gewoon ook om de manier waarop.... Zo bereik je helemaal niets. als die man er iets mee te maken heeft kan het goed zijn dat het beestje morgen van internet af is en onderhands wordt verkocht op een markt ofzo....

Ze zijn nu gewaarschuwd... en dat is jammer
Laatst bijgewerkt door Iris1702 op 29-12-05 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:06

ik denk dat je er gewoon heen moet gaan als een koper bellen en heen gaan.
als alle bokkers gaan bellen dan wordt ie misschien bang dat iedereen hem beschuldig en krijg je helemaal niks bewezen!

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:07

de ts heeft er niet lang over gedaan om te bellen, ze wist dit pas gisteren,
dus nog aardig snel, is mijn mening

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:09

Iris1702 schreef:
Tuurlijk wel! Ik ben juist heel makkelijk en daarom vond ik je reactie niet echt leuk.

Ik vind dat ze er beter even wat langer over na had kunnen denken. Misschien zelfs een lijstje had moeten maken met een aantal punten waarop ze kon kijken zodat ze niet meteen heel het verhaal kwijt zou zijn.

Maar het gaat gewoon ook om de manier waarop.... Zo bereik je helemaal niets. als die man er iets mee te maken heeft kan het goed zijn dat het beestje morgen van internet af is en onderhands wordt verkocht op een markt ofzo....

Nee okee, het kwam gwoon anders over als jij het blijkbaar bedoeld hebt. maar goed, we praten er maar niet meer over.

Ze had niet zo snel moeten bellen, maar meer voorbereid moeten zijn. Ze heeft nu idd niks bereikt en de mensen weten er dus nu dus wat van.....

Maar we wachten af hoe het verder gaat...

Iris1702

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:12

liannes schreef:
de ts heeft er niet lang over gedaan om te bellen, ze wist dit pas gisteren,
dus nog aardig snel, is mijn mening

Als reactie op mijn bericht? Ik bedoelde dat meer in de zin van dat meerdere haar hadden overgehaald om te bellen en dat ze dat nu gedaan heeft en dat ik dat nu weer afkeurde... Maar daar ging het mij helemaal niet om... meer de manier waarop....

Maar dat is nu duidelijk en is ook niet waar het allemaal om gaat...
Maar om het welzijn van het paardje!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:14

Iris1702 schreef:

Goh en misschien is dit wel een nette stal? Die graag aktie wil ondernemen naar wat er allemaal geroepen wordt?

Iris1702

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:16

ALs je in mijn eerder berichten kijkt zie je dat ik dit JUIST hebt getypt om dit te voorkomen!

En mochten ze er wel iets mee te maken hebben zijn ze gewaarschuwd ja...

Dit zijn GEEN beschuldigingen