Ik heb er ook een gestuurd naar de site waar je ze hebt besteld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb er ook een gestuurd naar de site waar je ze hebt besteld
Stacey schreef:Goed plan, ik vond het juist zo schattig, die rechtse, net met die oogjes boven de deur uit...Zodra ik ze met zijn 2en op de kiek kan zetten, zal ik ze erop zetten. Staat wat leuker als Zil er helemaal op staat.

Tancreda4 schreef:leuk!!! Ik ga er ook wel een versturenLeuk dat je ze alelmaal zo bij elkaar hebt gezet de foto Ik heb er ook een gestuurd naar de site waar je ze hebt besteld
Benieuwd of ze ze ook echt plaatsen

Titsia schreef:Jouw geld moet natuurlijk 'helemaal' uit Belgenland komen, dus.. kan misschien wel even duren. Op zondag word er op de bank natuurlijk ook niet gewerkt, dus maandag als ik opsta, gaat als eerste de computer aan om te checken hoeveel Euri's ik weer rijker geworden benDabo toevallig mijn geld al ontvangen? heb het donderdag of vrijdag overgemaakt, maarja zal wel weer een tijdje duren

Nextdomino schreef:Ze kan natuurlijk ook een partij uit Amerika bestellen, en die met winst verkopen. Ik ben natuurlijk een particulier, maar misschien kan zij als 'zakenmens' er wel wat mee. Alhoewel ik het betwijfel. Hier op bokt zit ook iemand die een 'dealership' wou, maar enige korting zat er niet in. De winst zal dan ook niet groot zijn, tenzij ze de maskers voor 30euro ofzo gaat verkopen.. (of nog meer)Geweldig foto's!
Leuk idee Dabo, al die foto's op de site!
Had ook al een foto naar Amerika gestuurd, ben benieuwd of ze die gaan plaatsen! Maar in ieder geval hier in Nederland worden onze paarden trendsetters.
Een stalgenoot heeft een eigen ruitersportzaak en ze is helemaal weg van de maskers. Ze wil ze graag in de winkel verkopen.
wel raar, had er toch echt betijds om gevraagt.Blackmystery schreef:Kun jij mij zeggen op welke pagina je aanvraag staat? (ik geef toe, ik ben lui, het zijn al 22 paginaswel raar, had er toch echt betijds om gevraagt.
nouw ja asl er nog een paard verbaaste ogen vrij komt hoor ik het graag.
)
SANEX schreef:hahah luierik!Ben ook te lui om alles door te lezen, er is vast al gevraagd of ze er ook in kleine ponymaat zijn...
(gniffel) nee, ze zijn er alleen in paarden maat, en 'arab'. Dat komt overeen met cob.

Mistralle schreef:Je kan ze ook zelf op www.wildhorsestuff.com bestellen. kosten 20dollar per stuk, plus 12.95 verzendkosten. is zegmaar 33 dollar, omgerekend 27.50 euro.Hallo,
Eigenlijk wil ik ook wel zo'n leuk vliegenmasker.
Maar ik wil er liever geen 3. Groetjes!

SANEX schreef:Zijn er geen 'gewone' vliegenmaskers voor shetlanders..? DAT zou pas balen zijn!?Boehoe, ik had zo graag Bas in zo'n masker willen hijsen... waarom is de shetlandmarkt nou zo klein ?
Nextdomino schreef:hahaha ja, ik heb het er zeker druk mee... maar vind het leuk om te doen.Je bent er maar druk mee!
Blijf dit topic volgen om alle leuke masker op jullie paarden te zien.
Ik krijg in ieder geval hele leuke reacties.
En Max maar niet begrijpen waarom iedereen nou naar hem zit te kijken.

*

) 
Ik ben benieuwd! 

Miirthe schreef:'een keer'? Elke dag dus, als het mooi (vliegen) weer is dus!Ehm..heel lollig, maar eerder een keer als geintje

Faniek schreef:Heb je dus hierover pb gestuurd.. moet goed gaan nu hoop ik! Vreemde bank heb jijDabo
Je hebt mij een verkeerd rekening met naam gegeven ofzo? HEt geld is terug gestort

)

SANEX schreef:Vorig jaar zocht ik een vliegenmasker in ponymaat voor Bas i.v.m zijn kaalgeschoren hoofd ( en dus geen voorpluk om vliegjes te weren ) maar ik ben niet verder gekomen dan een veel te grote vliegenfrontriem die we op maat gemaakt hebben en waarvan ik de sliertjes heb moeten vlechten omdat hij ze anders opvrat
Dus nee, ik ben de normale nog niet tegengekomen in ponymaat ( shetmaat is Bas zn kop al te groot voor zelfs)