Ooh wat lief Malenka
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kleine poging tot bijlezen van deze kant.
DuoPenotti schreef:Wat een huizen ellende zeg bij enkele van jullie.
Succes ermee. Hopelijk komt alles positief in orde.
Hier vandaag een stukje bak gesleept met Ryan.
Dat is misschien wel 3 jaar geleden.
Daarom ook maar een paar rondjes. Toch zwaar. Maar hij vind dat heel leuk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Balen ook dat je zoektocht naar een paard zo stroeft loopt. Ik had destijds ook een heel klein 'paardenkringetje', maar ben wel door toeval bij Maddog en Jannie uitgekomen. Maddog stond bij onze buren in pension en Jannie kwam op ons pad toen ik in Brabant eigenlijk bij een heel ander paard ging kijken.
Hopelijk houden ze het allemaal vol.
Enkelbanden net weer heel en nu stapte Jannie twee weken geleden helaas op mijn andere voet. Wel een gelukje dat onze fysio veel met lasertherapie werkt, breukje herstelt echt al goed. Hopelijk volgende week weer een keertje rijden!
boemel schreef:Is Boon komen aanzwemmen DubbelFun

Hele 'gevaarlijke' site, maar met zo'n naam kan het toch niet misgaan
En van de duizenden paarden die daar worden aangeboden bleef ik terugkomen bij deze.
DubbelFun schreef:boemel schreef:Is Boon komen aanzwemmen DubbelFun
Boon mocht vliegen nadat ze een maandje 'op vakantie' moest (quarantaine). Uiteindelijk kwam ze nog een week eerder dan gepland omdat ze hoogdrachtig was en ze bang waren dat ze anders niet meer door de douane kwam.
@malenka: wat een lekkere donsballetjes![]()
@marloes: stuur een aangetekende brief dat je ze aansprakelijk stelt en binnen xx tijd niet opgeruimd/schade vergoed dat je er een advocaat op gaat zetten.
Meestal werkt dat wel
@laurie: jeetje. Beterschap!! Geen schoenen met stalen neuzen ??
wel een avontuur om je paard zo ongezien te kopen. Altijd afwachten wat je krijgt.

dus hebben ze na 3 weken besloten om haar maar op transport te zetten
. Hoelang was de vlucht? Mocht je haar niet zelf als groom begeleiden?

was je al op zoek of kwam deze zomer voorbij gewandeld? En wat is het voor iets? Leeftijd hoogte geslacht etc
we zijn niet nieuwsgierig willen gewoon alles weten 
euhhh nee met een halve arabier nooit moeite gehad. De welsh helft is wel van de grapjes maken en de arabier nam mij mee op sleeptouw en gaf mij wel vertrouwen met bepaalde dingen. En ja ook hij kon wel eens als arab uit de bus komen dat ik dacht ahhhhhhh. Zelfs de iemand hem helemaal niet herkende toen hij van de trailer af kwam en staart neus en al erop zette en ik dacht
euhhh ik longeer wel eerst even
ze heet Marena maar ik weet niet of de jongens dat kunnen onthouden
het is de hele dag al Mara of Arena