Ik geniet echt van je updates! Prachtig, mooie kleurencombinaties bij de stallen. En het is ook echt tof dat iedereen zo lief helpt, dit gaat helemaal goed komen!
Vandaag hulp gehad van mijn schoonmoeder. Ik heb de zijkanten van de stal dichtgemaakt en dat het hout geverfd en zij heeft in de andere stal het ijzer in de primer gezet en de buitenkant van de hout geverfd
Deze heb ik gedaan
Hier was mijn schoonmoeder me verder gegaan
Nu staan er al 3 stallen in de verf. Nou ja het hout haha.
Ben super benieuwd naar het uiteindelijke plaatje! Wordt prachtig zo te zien!
Joltsje
Geplaatst: 27-06-16 17:48
wauw wat een groot verschil al zeg. worden al die platen nu ramen? dat geeft wel veel licht zeg.
als ik het zo lees heb je straks 1 lstal over (de ijsl. en shet in 1 stal.) dan zou je dst ook nog als opslag kunnen gebruiken.
ik zou wel echt zorgen voor een groep die samen gaat. anders wordt het wel klein.
bestrating ook super gedaan zeg. ik zou op de losse nkant inderdaad opsluitbanden plaatsen. dat scheelt echt. even sneupen. zijn ook wel goedkoop te vinden.
Ik heb straks 2 grote stallen over een 1 gewone. Ik zal zelf 1 grote en 1 gewone gebruiken. Opslag is onder de afdak buiten. In elke stal gaat 1 plaat eruit, net als bij de eerste 2 stallen
Ik vind het leuk om te lezen, dat jullie uitkijken naar de updates haha Donderdag komt er waarschijnlijk geen update. Dan moet ik ook werken, maar heb ik ook een extra eter tussen de middag en na school ook. Dan red ik het niet om ook nog flink aan de slag te gaan op stal, maar wie weet nog even in de avond
Complimenten, TS. Het ziet er heel netjes uit! Ik ben wel benieuwd of je nieuwe pensionklantjes toevallig paarden hebben die juist niet op gras mogen staan etc? (Dus of het in je doelgroep valt? ).