Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dees_daan schreef:Maar een groep studenten die hier voor leren is dus uit den boze, maar een groep bokkers (meeste vrouwelijk) is wel een goed idee?
Resistance schreef:Nog een tip: maak foto's van het hek van de weide, staldeuren, etc...
Dan zullen ze nooit iets kunnen zeggen dat het hek kapot was, en dat soort dingen.
dejong_wever schreef:Resistance schreef:Nog een tip: maak foto's van het hek van de weide, staldeuren, etc...
Dan zullen ze nooit iets kunnen zeggen dat het hek kapot was, en dat soort dingen.
Dat is inderdaad ook een goede!
(TS)Je geeft trouwens aan dat jullie een drafbaan hebben om het land, ik weet niet of deze gebruikt wordt en dan voorzien is van zand of dat er gras op groeit. Maar wat je wellicht kan doen(mits de drafbaan voorzien is van zand, de drafbaan elke avond slepen. Op deze manier kun je direct zien of ze aan de wandel zijn geweest met de paarden. Vindt het zelf wel belachelijk dat de politie geen afdruk van de schoenafdruk neemt! Ze zijn lekker laks daar.
funnyhorses schreef:sylva schreef:Funnyhorses, ik ben vd zenuwen ruim 1,5 kilo kwijt, dus hopelijk kan dat er straks weer aan
![]()
![]()
Ik mag zoiets natuurlijk niet zeggenmaar ik zou toch echt iets van een taser in huis halen!
Stel ze staan een keer plots voor je neus,hop paar volt erinen ducktape erom.
112 doet de rest wel.