Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
max66 schreef:ik ben ongeveer 200 euro p.m. kwijt.
Stalling 180 euro (inclusief alles), daarnaast soms ontwomen, soms inenten, soms hoefsmid en af en toe koop ik iets van snoepjes/wortels of een halster als dit nodig is. Ik heb alles wat ik nodig heb en koop dus verder niks en ALS ik wat nodig heb koop ik bij voorkeur op bokt markt of marktplaats, tweedehands dus.
Als je geen bijzondere medische kosten hebt kan het best "low-budget" hoor
Jorienn schreef:max66 schreef:ik ben ongeveer 200 euro p.m. kwijt.
Stalling 180 euro (inclusief alles), daarnaast soms ontwomen, soms inenten, soms hoefsmid en af en toe koop ik iets van snoepjes/wortels of een halster als dit nodig is. Ik heb alles wat ik nodig heb en koop dus verder niks en ALS ik wat nodig heb koop ik bij voorkeur op bokt markt of marktplaats, tweedehands dus.
Ik doe echt geen gekke dingen maar zit toch echt op het driedubbele/vierdubbele van jou. Zie dat jij ook geen les/clinics etc hebt en de hoefsmid zie ik ook al niet staan bij die 200 euro. En hier is de stalling sowieso al veel duurder.
Jorienn schreef:max66 schreef:ik ben ongeveer 200 euro p.m. kwijt.
Stalling 180 euro (inclusief alles), daarnaast soms ontwormen, soms inenten, soms hoefsmid en af en toe koop ik iets van snoepjes/wortels of een halster als dit nodig is. Ik heb alles wat ik nodig heb en koop dus verder niks en ALS ik wat nodig heb koop ik bij voorkeur op bokt markt of marktplaats, tweedehands dus.
Ik doe echt geen gekke dingen maar zit toch echt op het driedubbele/vierdubbele van jou. Zie dat jij ook geen les/clinics etc hebt en de hoefsmid zie ik ook al niet staan bij die 200 euro. En hier is de stalling sowieso al veel duurder.
evaac schreef:Ik betaal
162,50 all incl stal (buitenbak, hele dag paddock, halve baal hooi per dag en ong half tot 3/4kg brok
70euro aan les per maand,
tandarts á 250 euro en enting á50euro. Elke 9 á 10weken nieuwe ijzers en bekappen á 30 (sta bij hoefsmid aan stal en regelen wel eens wat)
+- €10 aan extra's per maand (wortels/appels/bak voor muesli)
SteffiiY schreef:Tandarts is bij mij €140. En ik ben bereid om zoveel te betalen, omdat ik weet dat het dan goed is
kamsel schreef:Dat vrees ik niet. Heb ook al eens een forse tandartsrekening gehad.. Tandarts van een bekendere kliniek uit mijn buurt die me was aangeraden, voorrijkosten, verdoving enz. Was iets van 300 euro kwijt voor 2 paarden en dan had ie behalve mijn oude bijna om zeep helpen niks bijzonders gedaan...
Een keer maar nooit weer..