Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lady62 schreef:Een pension stal hebben is een hoop ellende hebben voor een paard van een ander.
En dan heb ik het over de kleinere stallen.
Ik zie hier een hoop reacties van mensen voorbij komen die geen idee hebben wat het daadwerkelijk inhoud.
Ik heb het dan ook over de daadwerkelijke kosten en de tijd en energie die erin gestoken worden om jou paard een goede verzorging te geven.
hier in de omgeving betaal je tussen de 175 en 200 euro voor een stal met weidegang en aan verhogen moet je al niet denken want dan krijg je een hoop gemiep dat het dan te duur word.
Dat alles duurder word daar heeft de pensionklant niets mee te maken ze willen niet meer betalen dan tien jaar geleden kom op zeg.
Kun je natuurlijk makkelijk zeggen hier hebben ze voor gekozen maar dat is grote onzin want door hun kun jij je paard houden of wil je hem in de achter tuin zetten.
En Gini 50 eurotjes kom op zeg!
josien_m_ schreef:Goed gezegd Ruitje!!
Gini schreef:Dan was jij waarschijnlijk gewoon niet de ideale persoon om een pensionstal te houden. Geen belediging overigens. Ik ben bv. een persoon die nooit, maar dan ook nooit in de zorg zou kunnen werken. Ik zou daar echt ongelukkig van worden. En daardoor zou ik het voor mezelf zwaarder en erger maken dan het daadwerkelijk is. Terwijl er zat mensen zijn voor wie een baan in de zorg een eindelijk vervulde kinderdroom is.
sympie schreef:ik zeg niet dat je geen mening mag hebben, ik zeg gewoon dat iemand die nog geen pensionstal heeft gehad er vaak alleen maar het rooskleurige van ziet!
En ik heb enkel mijn stal verkocht omdat het echt niet voor ons was, niet omdat we er niet aan verdienden. Maar dat neemt niet weg dat ik niet van mening ben dat de kosten heel hoog zijn op een degelijke pensionstal
tweebelgen schreef:Van één dag op stal zal je paard heus geen trauma overhouden. Dat jij je paard niet ziet lijkt me ook niet zo erg, of ga je nooit op vakantie?
Gun de pensionhouders ook eens een gezellige dag met de familie.
Mijn paarden staan thuis en als ik met Kerstmis op familiebezoek ben blijven ze ook binnen.
Vjestagirl schreef:tweebelgen schreef:Van één dag op stal zal je paard heus geen trauma overhouden. Dat jij je paard niet ziet lijkt me ook niet zo erg, of ga je nooit op vakantie?
Gun de pensionhouders ook eens een gezellige dag met de familie.
Mijn paarden staan thuis en als ik met Kerstmis op familiebezoek ben blijven ze ook binnen.
Dus als ik met kerst mijn hond de hele dag opsluit in z'n bench of m'n kat in een boodschappenkratje dan is het ook zo niet zo erg? Aan 1 dag houden ze toch geen trauma over en gun mij een dag met m'n familie!
Esmeej333 schreef:Vjestagirl schreef:Dus als ik met kerst mijn hond de hele dag opsluit in z'n bench of m'n kat in een boodschappenkratje dan is het ook zo niet zo erg? Aan 1 dag houden ze toch geen trauma over en gun mij een dag met m'n familie!
Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt als je dit op beestenboel gaat vragen.
Vjestagirl schreef:tweebelgen schreef:Neen vindt ik niet zo erg. Hond in zijn ren en kat buiten in het tuinhuis of stal.
Nee. Hond in zijn bench. Kat in een boodschappenkratje. Is in verhouding net zo groot als paard vs. stal.
ShamalArabs schreef:Vjestagirl schreef:Nee. Hond in zijn bench. Kat in een boodschappenkratje. Is in verhouding net zo groot als paard vs. stal.
onzin. mijn stallen zijn 4,5 x 3,5 en 4,5 x 3 voor pony's onder 1.55. Dat is verhoudingsgewijs niet een kat in een boodschappenkratje hoor