Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Re: Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:25

Hoeveel bokkers hebben dat stuk land wel niet gehuurd :+?

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:27

ik heb geen idee, ik heb de schuilstal van gohya afgebroken toen omdat de vergunning daarvoor niet was, die moest weg. ik zocht nog een dak voor mijn stal dus ik heb de damwand opgehaald.
gihya had de wei toen geloof ik of gedeeld of verhuurd aan macholoverr, wat er daarvoor en daarna mee is gebeurd weet ik niet... godzijdank

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:32

Fijn dat de spullen nu iig. weg zijn, en spannend vervolg met de kruiwagen *\o/*

Ik heb ook wel wat behoefte aan een soort tijdlijn inderdaad :P

Het lijkt erop dat Gohya het eerst huurde, er toen zelf weg is gegaan en het aan Macholover onderverhuurd heeft (ergens rond die tijd was er geloof ik ook een topic dat een onderhuurder er een vuilnisbelt van maakte? Inclusief foto's :P . Daar is die rommel dan zeker nog van, die er nu nog ligt?). Daarna is dan blijkbaar door Matasja de stal afgebroken, is Gohya gestopt met het huren van de wei en L heeft de huur overgenomen waarna Zosja een plekje is gaan huren op de wei bij L?

Zoiets :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:41

jij snapt hem :P haha. de foto's staan inderdaad nog op bokt, alhoewel er al een hele hoop weg was toen ik de stal op ging halen hoor! er lag geen plastic meer, wagen was weg, voertonnen waren weg
er stond nog een kruiwagen waar ik de schroeven in verzameld heb die uit de stal kwamen, heb ik nog foto's van dus als L moeilijk gaat doen, ik heb de kruiwagen op de gevoelige plaat!! whaha
er lagen nog wat borstels e.d in een kast en nog een berg modder met mest die in de stal lag, maar pakken kuilvoer lagen er toen zeker weten niet. ook is al het plaatmateriaal meegegaan, er stond nog een klein frame voor het geval er toch een stalletje mocht blijven, en een hekje, ook dit staat op de foto :P
foto's liegen niet dus ben benieuwd wat de volgende reactie word

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 17:45

Het gevalletje 'kruiwagen' zal dan een nieuw topic moeten worden,hij is in ieder geval niet van mij.
Ik denk dat de mods wel van een soap houden? heb vanmorgen al om een slotje gevraagd.

Klopt wat je zegt Matasja,ook al die troep [van toen M] heb ik toen de loonwerker laten opruimen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:49

Een nieuw topic :') Aub niet zeg. Deze was al een verschrikking.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:51

Nou het heeft me anders aardig beziggehouden goed tegen de verveling joh :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:55

Jaaaaaaaah, een nieuw topic over de kruiwagen *\o/*

Wie is er voor :P

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:00

Dit gaat natuurlijk nergens meer over. Bakken met popcorn zijn nergens voor nodig.
Voor nu hier een slotje. Het is niet de bedoeling om hier alsnog een reltopic van te maken.