Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
phormicola schreef:Ik viel zowat ik katzwijm door het plekje van CrazycatWát een prachtige locatie. In mijn ogen heb je het dan echt prima voor elkaar
PBA_ schreef:Ik heb er in ieder geval met veel plezier gestaan. Een van de fijnere stallen, helaas vond ik de afstand wat minder met name als ze een blessure had en je toch 2 keer per dag wilt komen en het echte bos in gaan vond ik wat ver. Voor de rest was het prima. Was blij dat ze in ieder geval in de winter in de molen stonden dat is beter dan niks. Zomer lekker op de weide was ook fijn. Maar goed voor mij is het al een poosje geleden.
DAMWolf schreef:mirgino schreef:mijn paard staat ook super goed![]()
de boxen zijn in een kas
Word dat dan niet superheet in de zomer?
CrazyCat schreef:Wat een mooie plekjes komen er voorbij zeg van sommige valt mijn mond echt open.
Ik woon sinds 8 maanden in Oostenrijk (in de bergen in Ost Tirol tegen Italie aan). De stallen hier zijn schaars en meestal oude koeienstallen.
Ik heb een erg fijn plekje gevonden gelukkig. Oud en zeker niet bling bling, maar wel heel gezellig en veel vrijheid voor de dieren en mezelf.
Links het pad naar de onderste weide, rechts de stal (onder de stallen, boven hooi en gereedschap opslag.) Links zie je het dak van het woonhuis van mijn pensionhoudster.
En dan een stukje verder naar links, de onderste weide. (rechts zie je het dak van het woonhuis)
De stal van binnen. Ziet er oud uit, maar de boxen zijn enorm en overal zitten ramen.
Paddock.
Vooraanzicht van het stalgebouw
Onderste weide vanaf de andere kant gezien
De rijbak
Achter de rijbak ligt de grote weide
Links de rijbak