Ik lees ook mee voor inspiratie!
Nu hebben wij thuis een gastenverblijf met verouderd interieur dat wij al jaren niet meer gebruikten. Alleen vroeger als er vriendinnen kwamen slapen. Daarom heb ik het in gebruik genomen als zadelkamer. In de woonkamer staan de zadelkasten (3 stuks) en een opbergkast met spiegel. Er staat een tv en wat banken/stoelen + een salontafel. Ook staan er wat zadelbokjes, zodat ik gemakkelijk een zadel uit de kast kan halen om te poetsen. De dekens liggen allemaal in de keuken en mijn wedstrijdspullen heb ik apart gehouden in de grote kast in de slaapkamer.

Ik had dus een heel huisje voor mijn spullen.
[
Afbeelding ]
Geweldig interieur, niet?

Geen mooi gastenverblijf, maar ik vond het een luxe zadelkamer.
En let niet op het dekje. Die heb ik uit pure verveling gemaakt toen ik mijn pols had gebroken en toen moest 'ie natuurlijk op de foto.
eigenlijk een zadelhuis
Rechts van de foto staan de kasten tegen de muur. Daar hebben wij voor gekozen om de spullen voldoende op te kunnen ruimen om de ruimte te gebruiken als ik of mijn broertje er met vrienden/vriendinnen wilden slapen.
http://img831.imageshack.us/img831/8230/bamsayshi.jpg (Vanuit de keuken van het gastenverblijf. Zit direct naar de stallen, dus dan krijg je deze acties.)
Dit is de kleinste kast, de andere kasten zijn zeker 1,5 keer ruimer:
[
Afbeelding ]
Nu gaan we 1 april verhuizen (de paarden zelfs al eerder) en dan moet ik het doen met een noodstal zonder opslagruimte. Dat wordt behelpen, vooral omdat ik niet gewend ben dat mijn spullen in de kast moeten passen.

Later wordt er een definitieve stal gebouwd en dan hoop ik wel weer een eigen zadelkamer te hebben. Eigenlijk wil ik dan van de kasten af, want ik kan het toch niet opbrengen om die steeds netjes in te delen en op te ruimen. Ik gebruik liever het systeem als de eerdere foto's in dit topic laten zien: zadelsteunen en hoofdstelhangers aan de muur. Veel gemakkelijker voor een rommelkont als ik.