Wormenkuur uit het buitenland?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Wormenkuur uit het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:50

hoeveel zijn die verzendkosten?

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:07

Wildgirl schreef:
hoeveel zijn die verzendkosten?

Moniquex schreef:
Heb dit ff getest op de site...

1-3 = 4,95
4-9 = 9,90
10< = 14,90

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:09

Ik zag dat je ook in Nederland bij Prolako kunt bestellen ?
Dan maken ze daar een gratis recept voor je .
Kan bij enkele kuren misschien wel interessant zijn de pramox is ongeveer 4 euro duurder dan in Ierland.
Heeft iemand ervaring met Prolako of bestellen jullie allemaal in het buitenland?

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:03

Op google staan allemaal slechte ervaringen met dit bedrijf, ik zou er zelf dus niet durven bestellen.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:30

Swift schreef:
Op google staan allemaal slechte ervaringen met dit bedrijf, ik zou er zelf dus niet durven bestellen.

Je hebt helemaal gelijk Swift ik heb ook maar eens even gegoogled maar dit lijkt inderdaad erg gevaarlijk om hier wat te bestellen , bedankt voor de tip

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 00:41

Jee wat een verhalen, nee daar maar niet bestellen.
Ik heb andere verhaal van hun, alweer van 1,5 jaar terug.

Worm spul voor schapen besteld, verkeerde gekregen, kon ik wel 500 mee behandelen en moest met injectie, gemaild, geen reactie, gebeld geen gehoor...
Spul was veel duurder dan mijn bestelde spul ook nog.
Nooit meer iets gehoord tot 3/4 jaar later een mail kwam dat ik nog geld open had staan van dat spul.
Heb daarop gereageerd en daarna nooit meer wat gehoord.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:59

Prolako heb ik idd ook alle verhalen van gelezen (volgens mij hier op bokt ook wat nare ervaringen), en tuurlijk kunnen er altijd fouten worden gemaakt, maar de verhalen die over dit bedrijf de ronde gaan, en dan ook nog zó ontzettend veel en zo stelselmatig, neuh, dat nodigt mij igg niet uit om daar ooit wat te bestellen.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 00:38

Bianca41 schreef:
Ik vond het erg mee vallen ,8 euro kwam het op.En dat was even veel als ik meerdere dozen bestelde,die pillen wegen namelijk niks.

Heb er nu kragen en een shirt besteld voor de hond (moet geopereerd worden) en dat scheelde ook enorm zeg. 45 euro icl. verzenden en die kraag was hier alleen al rond de 50 euro. :D Goede tip

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 11:39

Wilawander schreef:
Bianca41 schreef:
Ik vond het erg mee vallen ,8 euro kwam het op.En dat was even veel als ik meerdere dozen bestelde,die pillen wegen namelijk niks.

Heb er nu kragen en een shirt besteld voor de hond (moet geopereerd worden) en dat scheelde ook enorm zeg. 45 euro icl. verzenden en die kraag was hier alleen al rond de 50 euro. :D Goede tip

Kreeg jij ook een mail met dit? (mijn engels is erg slecht :o )

Citaat:
Thank you for your order via the hyperdrug.co.uk website.
Orders which include medicines restricted by law are accepted after review by a pharmacist or AMTRA registered Qualified Person

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:51

Wilawander; je begrijpt niet wat daar staat?

Vrije vertaling:
Bedankt voor uw bestelling op de hyperdrug.co.uk website.
Bestellingen met wettelijk geregistreerde medicijnen worden pas geaccepteerd nadat deze zijn nagekeken door een apotheker of een gekwalificeerd persoon die bij de AMTRA is geregistreerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:44

Dat kan ik me eigenlijk niet herinneren,maar de medicatie die ik bestelde was op recept van mijn da.
ik moest wel een vragenlijst over de hond in vullen,maar ja geen hond die controleren kan of je dat naar waarheid invult.Denk dat dat meer ten controlle was of je bestelling klopt met de dieren die je hebt.

de levering duurde bij mij altijd een week.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:08

Ik heb dan ook na een maand mijn wormenkuren ontvangen *\o/*

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:16

Ik heb morgen eindelijk weer een vlucht naar Miami en ik hoop dat mijn wormenkuren nog in het hotel liggen. Ik had ze besteld en daar laten bezorgen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 02:56

Nou ik heb ze hoor, keurig verpakt en wel. 30 dollar incl verzenden 2x equest pramox. Heeft hier alleen een andere naam.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:08

Cowgirl schreef:
Nou ik heb ze hoor, keurig verpakt en wel. 30 dollar incl verzenden 2x equest pramox. Heeft hier alleen een andere naam.

Wel een eind weg voor een wormenkuur, helemaal naar Miami!

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:08

Wietsje92 schreef:

Heb jij ook bij Orchard in Ierland besteld? Zo ja, dan weet ik in ieder geval dat ik me nog niet druk hoef te maken :)

Werd het bezorgd door PostNL?

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:36

ik heb 9 april bij orchard bestel en gisteren binnengekoregen via GLS

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:14

Wat fijn om hier goede ervaringen met Orchard te lezen! Heb net ook maar een bestelling de deur uitgedaan. Ideaal dat ze Paypal als betaalmogelijkheid bieden.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:01

Hallo Bokkers,

Even een vraagje.

Heb bij Orchard op de website gekeken en zag dat ze ook likstenen van 15kg te koop hebben. Deze hebben ze hier in nl niet. Daar heb ik namelijk al eerder naar gevraagd in NL. En het is in prijs ook veel gunstiger, aangezien een steen van 5kg al € 7,- scheelt. Nu wil ik dit in combinatie met ontwormingsmiddelen bestellen, maar nu is mijn vraag of iemand dan weet wat de verzendkosten zijn. En of ze het wel verzenden aangezien het toch een aardig gewicht is.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:11

Justahorse, als je de producten toevoegt aan je winkelmandje en die vervolgens opent is er een optie om een schatting te laten maken van de bezorgkosten!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 01:24

Even een vraagje aan de Orchard-deskundigen:

Ik heb een dikke week geleden ook via de site een bestelling gedaan en gekozen voor de optie "per bank betalen" en zou dus een mailtje hebben moeten ontvangen met daarin de gegevens.

Ik hoorde maar niets en heb er afgelopen maandag zef maar een mailtje aan gewaagd om te vragen om een bevestiging van mijn bestelling en de rekening, zodat ik kan betalen en naar mijn spullen kan gaan uitkijken.

Ondanks de vermelding op de site dat men binnen maximaal 72 uur reageert, heb ik tot op heden niets mogen vernemen van Orchard -O-

Ben nu eigenlijk ook een beetje huiverig om de bestelling opnieuw te plaatsen en alsnog via Paypal te betalen ...

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:52

Shirley schreef:
Even een vraagje aan de Orchard-deskundigen:

Ik heb een dikke week geleden ook via de site een bestelling gedaan en gekozen voor de optie "per bank betalen" en zou dus een mailtje hebben moeten ontvangen met daarin de gegevens.

Ik hoorde maar niets en heb er afgelopen maandag zef maar een mailtje aan gewaagd om te vragen om een bevestiging van mijn bestelling en de rekening, zodat ik kan betalen en naar mijn spullen kan gaan uitkijken.

Ondanks de vermelding op de site dat men binnen maximaal 72 uur reageert, heb ik tot op heden niets mogen vernemen van Orchard -O-

Ben nu eigenlijk ook een beetje huiverig om de bestelling opnieuw te plaatsen en alsnog via Paypal te betalen ...

Zitten de e-mails niet in je "ongewenste post"? Ik dacht namelijk ook dat ik niets ontvangen had en geen reactie binnen 72 uur....maar eigenlijk hadden ze binnen 8 uur gereageerd...maar alles van ze stond in de spam box.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 09:57

Nee, ook niet :n

Snap er niets van, vorig jaar heb ik ook het e.e.a. besteld en toen ging alles heel vlot !

Ben nu op Ebay aan het kijken, dat is ook goed te doen, misschien dat dan maar proberen ?
(stond overigens ook een aanbieding van 12 ontwormingen met ivermectine voor 45 euro incl. verzenden :)) )

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:01

murness schreef:
Wietsje92 schreef:

Heb jij ook bij Orchard in Ierland besteld? Zo ja, dan weet ik in ieder geval dat ik me nog niet druk hoef te maken :)

Werd het bezorgd door PostNL?

Beetje late reactie, maar inderdaad ook bij Orchard besteld, werd bezorgd door PostNL. Ik had de wormenkuren een maand later binnen na mijn bestelling.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:32

En ik heb nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen ... ga toch maar op zoek naar een andere leverancier -O-