Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bianca41 schreef:Ik vond het erg mee vallen ,8 euro kwam het op.En dat was even veel als ik meerdere dozen bestelde,die pillen wegen namelijk niks.
Wilawander schreef:Bianca41 schreef:Ik vond het erg mee vallen ,8 euro kwam het op.En dat was even veel als ik meerdere dozen bestelde,die pillen wegen namelijk niks.
Heb er nu kragen en een shirt besteld voor de hond (moet geopereerd worden) en dat scheelde ook enorm zeg. 45 euro icl. verzenden en die kraag was hier alleen al rond de 50 euro.Goede tip
Citaat:Thank you for your order via the hyperdrug.co.uk website.
Orders which include medicines restricted by law are accepted after review by a pharmacist or AMTRA registered Qualified Person
Shirley schreef:Even een vraagje aan de Orchard-deskundigen:
Ik heb een dikke week geleden ook via de site een bestelling gedaan en gekozen voor de optie "per bank betalen" en zou dus een mailtje hebben moeten ontvangen met daarin de gegevens.
Ik hoorde maar niets en heb er afgelopen maandag zef maar een mailtje aan gewaagd om te vragen om een bevestiging van mijn bestelling en de rekening, zodat ik kan betalen en naar mijn spullen kan gaan uitkijken.
Ondanks de vermelding op de site dat men binnen maximaal 72 uur reageert, heb ik tot op heden niets mogen vernemen van Orchard
Ben nu eigenlijk ook een beetje huiverig om de bestelling opnieuw te plaatsen en alsnog via Paypal te betalen ...
murness schreef:Wietsje92 schreef:Ik heb dan ook na een maand mijn wormenkuren ontvangen
Heb jij ook bij Orchard in Ierland besteld? Zo ja, dan weet ik in ieder geval dat ik me nog niet druk hoef te maken
Werd het bezorgd door PostNL?