Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had roosters (2e hands) maar heb nooit nog wat van die persoon gehoord
En mijn voorkeur gaat toch naar iets van netten, maar niet gewoon hooinetten maar netten zonder knoopjes, dus daar ben ik nu voor aan het informeren 
) er ook voor om op maar een kleine hoeveelheid te teren ... Ben eens benieuwd als ik vanmiddag aankom of de hoeveelheid in de bak geminderd is
(net van +- 1 x 1 m.). Past een klein baaltje hooi in ongeveer en dan hangt er nog ee klein beetje onderin. Op echte koude nachten iets meer en op normale nachten iets minder. En overdag minder dan 's nachts

Gisteren wel nog maar een bodempje, dus ze eten er wel van, maar niet van harte en ik ga vandaag toch eens kijken of het nog allemaal wel gezond uitziet ... (en met eten bedoel ik dat ze het eruit trekken, heb ondertussen ook al een leuke stalbedekking
dus echt alles opeten wat ze eruit halen doen ze ook niet).
Ik heb nu het hooi wat in de bak lag in de hooinetten gedaan en in z'n stal gehangen en hij begon er meteen aan te knabbelen .... Heb de hele bak schoon gemaakt en wat nieuw ingegooid, ben eens benieuwd wat er morgen nog ligt ...

Dus om weer netten in frames te moeten gaan zetten enzo, ik zie het momenteel niet zo zitten (maar ik zie weinig zitten momenteel)
Malenka schreef:tamary,
Dat hebben ze wel heel simpel opgelost. Die kunnen we gemakkelijk zelf maken. Een paard kan toch niet in een hoek staan. Alleen.... liggen die rekken nou gewoon los?
tamary schreef:Net in een frame maken, dan blijft net op zijn plek.
huck is erg duur. heunetz.de is stukken goedkoper en (vrijwel?) zelfde kwaliteit.

) , dan nog wat losse plukken hooi er bij frotten omdat je hem wel zo vol mogelijk wilt hebben (als je dan toch aan dat rotklusje begint moet de inhoud wel zo lang mogelijk mee gaan vind ik dan
) en vervolgens moet je het net weer dicht gaan rijgen.