Omdat we in de zomer vaak dit anders oplossen hier in zuidholland.Als we allemaal in s gravenland gaan wonen, dan is daar ook geen wei meer he
!Het gaat er niet om dat ik geen land wil.... dat zou ik heel graag willen, niks liever!!! Maar als het er niet is.............. Kijk jij ff voor stalling bij mij in de buurt, met wei.. Ik hoor wel wanneer je wat gevonden hebt
. Wat niet vol staat he
. Gelukkig kan mijn paard nu dus wél genieten van wei overigens, maar dat is hier dus niet "normaal" ook al zou ik dat wel willen. En Ninx, ik doe niet kinderachtig, zo worden die stellingen hier in het topic gewoon gesteld
. Er wordt gewoon gezegd: je bent egocentrisch, terwijl men niemand hier mij, of mijn paard kent. Ik heb het állerbeste over voor mijn paard, en zal alles doen wat in mn macht ligt.. dus noem me niet egocentrisch
.

maar goed ze staan wel lekker buiten 
. Als je je paard heel veel wei kan bieden, wees dan echt blij. Mijn paard heeft ook wei, maar geen 24/7 helaas.. gewoon echt niet haalbaar helaas...
Het gaat ons als individuele paardenhouder niet om ELK paard, maar allereerst zijn we verantwoordelijk voor ons eigen paard. Omdat niet ALLE paarden op de wei zouden kunnen , mag jouw paard nu alvast maar niet