Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yommie schreef:pmarena schreef:En dan , geld kwijt en paard kwijt , en ruzie met de manege-eigenaar die je nog een rekening na-stuurt omdat het paard inmiddels van jou is dus jij de onderhoudskosten moet betalen ?
nou dan had ik Amadeus eerder bij chantal in der tuin gezet
Loody schreef:Daar heb je gelijk in Bella.
Ook onze reacties waaronder die van mij, hebben ook geen toegevoegde waarde.
Wij kunnen alleen maar tips geven hoe ze het samen kunnen oplossen.
Jij hebt begrepen dat het om voernijd ging maar als jij het filmpje bekijkt zie je zelf ook een paard dat ernstig weeft, toch?en dat is geen weven dat pas is onstaan bij Yommie
Ik hoop ook dat er een goede oplossing komt voor Amadeus
Renee_vd schreef:Er werd gezegd dat er al was verteld VOOR verkoop
dat het voernijt had (weven??? of wat?)
Maar is dit ook op papier terug te lezen? of waren daar meedere mensen bij aanwezig
anders is dit geen bewijs, want dan is het de een tegen de ander
altijd lastig met mondelinge overeenkomsten..
Tip voor in de toekoms, laat alles netjes op papier vastleggen.
zeker als er al enkele gebreken bekend zijn, het dier is afgekeurd (er bij zetten waarop)
en er zoveel verdachte dingen zijn..
Maar ja daar heb je nu weinig aan natuurlijk:(
annastasia schreef:Volgens het boek gerechtelijke geneeskunde hoeft weven ook geen nadelige gevolgen voor het paard te hebben.
Het is dus ook maar net wat de rest allemaal zegt.
Heb je inmiddels al meer van de rechtsbijstand gehoord. Schiet het al wat op, heb je al een brief terug gehad ?
annastasia schreef:Volgens het boek gerechtelijke geneeskunde hoeft weven ook geen nadelige gevolgen voor het paard te hebben.
Het is dus ook maar net wat de rest allemaal zegt.
Heb je inmiddels al meer van de rechtsbijstand gehoord. Schiet het al wat op, heb je al een brief terug gehad ?
Kelly0708 schreef:nog steeds geen vorderingen dus?
schiet lekker op zo.
begint amadeus zich niet al een beetje op zijn plek te voelen?
Yommie schreef:Kelly0708 schreef:nog steeds geen vorderingen dus?
schiet lekker op zo.
begint amadeus zich niet al een beetje op zijn plek te voelen?
ik laat gewoon mij andere paard bij hem staan,maar zoals maandag kwam de hoefsmit en toen liep mij andere paard een meter van hem vandaan,en liep hij iedereen onver,omdat hij bang was dat ze weg zou gaan ofzo
Tat_jana schreef:geerke het schiet mij wel een beetje in het verkeerde keelgat. maar ik houdt het netjes
let wel, dat wij het beste voor dee willen en dat is dat hij terug gaat, hij voelde zich waarschijnlijk bij chantal kiplekker, en dat is hem afgenomen, en moet eigenlijk zo een lange weg afleggen voor hij erug mag, terweil dat helemaal niet hoeft.
daarom snappen wij ook niet dat chantal hem niet lekker komt terug halen en hem geeft wat hij verdient. want het is gerust een goedzak daar twijfel ik niet aan,, maar bij ons raakt ie zo overstuur en ik ben bang dat als chantal hem te lang laat staan dat ie dit met zn leven lang mee neemt, en dat vindt ik pas zielig
en het dier voelt zich ook fijn zolang zn vriendinnetje ( die ondertusse ge van hem wordt maar goed ) bij hem is, dan is er ook niks aan de hand met hem en is hij verreweg van zielig, enkelt is dit niet wat yommie wilde en ook zijn vriendinnetje heeft niet meer het eeuwige leeftijd gezien ze al 24 is.
yommie zocht ee paard die ze kon houden tot het einde van zijn latijn, dit paard heeft bij ons helaas geen toekomst en dat is gewoon sneu
Citaat:goh....straks gaat amadee het zo leuk bij je vinden dat hij vergeet te weven...de arme ziel heeft gewoon verlatingsangst.
ik meen het...als mijn ene paard het loodje had gelegt binnen deze 'topic'tijd,had ik hem zo opgehaalt.....en dat is geen grootspraak.
Dan had hij gewoon grasmaaier kunnen zijn hier...ik heb toch al drie grasmaaiers en daar heb ik zoveel lol en liefde in dus dat maakt mij niet uit.....
Ik heb het zo te doen met dat arme beest....misschien moet ik hier ook maar niet meer lezen...ik word er verdrietig van...
Begrijp me niet verkeert...ik vind dit voor jou natuurlijk ook niet leuk
Tat_jana schreef:hij kent veel meer dan alleen gras eten hihi.
nouja dat je het zo zielig vindt voor het beest enzo.. maar hij is niet zielig.. het enige wat zielig is is dat chantal hem niet mt halen, bij ons komt hij zeer zeker niets te kort