Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij lag zelfs op zijn rug met de benen in de lucht, als een hond, nog nooit eerder gezien. Gelukkig is hij inmiddels weer helemaal in orde. De oorzaak? Geen idee... estell__ schreef:Zijn er hier nog mensen ergens naar op zoek? Of is iedereen inmiddels voorzien?
Ik ben op zoek naar een pony voor mijn dochter! Vanmiddag gaan we er bij een kijken. Ben heel benieuwd!
ga die volgend voorjaar samen met de buurman te koop zetten.

ze kon dus ook bijna niet testen want hij stond er gewoon tegenin te duwen omdat ie het lekker vond. Ze moest lachen en zei dat ze nog nooit een paard had meegemaakt dat het allemaal lekker vond. Conclusie was dat ie wel ff wat losgemaakt mag worden dus volgende week wordt ie gelijk even behandeld na z’n laser behandeling.
, maaar vooruit, maar er zitten blijkbaar lekkere en niet lekkere balen in die partij. Alles ziet er goed uit, dat is probleem niet. Maar vd niet lekkere eten ze er ca 1 per dag
en wordt er door Heps meer naar me gezinnig, zo van, hallo, kom je nog eten brengen? Maar ze eren het wel op. Ventje krjigt sowieso brok nji en bji niet lekkere halve schepnextra
want tsja die is in juli pas 2 geworden.