Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Flubberboot schreef:Oh zo! Ja ik wist net niet hoe ik het moest noemen. Had ergens gelezen dat alleen de term hoefkatrol niet klopt omdat ieder paard dat had, vandaar dat ik hoefkatrolontsteking gebruikte. Bedankt! Ja dat is precies wat wij doen met hem. Rechtrichten en op de achterhand zetten. Hij gaat dan ook mega gaaf zitten, echt een magisch gevoel! Ik snap ook wel dat veel mensen het tegenwoordig niet meer durven, maar voor ons als verkopers is dat jammer omdat het zo een leuk dier is die echt leuk kan lopen als je hem correct rijdt.
Als je nu foto’s hebt en over een paar jaar alsnog wil verkopen maak je weer foto’s om te zien of het hetzelfde blijft of toch achteruit is gegaan. Dat maakt het toch wat minder spannend voor een potentiële koper als het hetzelfde blijft
Flubberboot schreef:Oh ziet er heerlijk uit manzano!!
Ik weet eventueel wel een hele fijne zadelmaker? Heb er zelf iig in 8 jaar tijd geen gedoe of problemen mee gehad! Die komt alleen niet op locatie...
.
manzano schreef:Flubberboot schreef:Oh ziet er heerlijk uit manzano!!
Ik weet eventueel wel een hele fijne zadelmaker? Heb er zelf iig in 8 jaar tijd geen gedoe of problemen mee gehad! Die komt alleen niet op locatie...
.
Oh graag!
Heb nu wel iemand een bericht gestuurd voor meer info. Mocht dit niet meer passend te maken zijn ben ik wel benieuwd naar een soft-tree zadel van Edix. Dus nu even iemand benaderd die die ook heeft. Missch wel handig.
Flubberboot schreef:manzano schreef:[
Oh graag!
Heb nu wel iemand een bericht gestuurd voor meer info. Mocht dit niet meer passend te maken zijn ben ik wel benieuwd naar een soft-tree zadel van Edix. Dus nu even iemand benaderd die die ook heeft. Missch wel handig.
Ik zie nu dat mijn zadelmaker dat merk helaas niet heeft, maar ik zit iig bij Countrymill in Nijkerk! Super plek met super mensen met enorm veel ervaring in het vak.
DubbelFun schreef:Ik hoop dat die je aan iets passend kan helpen.
Ik weet weer waarom ik geen fruit-uit-de-tuin eet
Een paar dagen terug een mooie grote pruim onder aan de boom gevonden, niet aangevreten door vogels en helemaal gaaf, maar nog niet op kleur. Dus even op de vensterbank in de zon gelegd en vandaag was ie mooi op kleur en voelde rijp aan.
Dus ik -voor de zekerheid- hem eerst maar met een mesje open gesneden en ja hoor; zwarte smurrie rond de pit en een levend rupsje wat zich ineens ongemakkelijk voelde.
Dus hij ligt nu in de groente-kliko (die bij ons niet groen is maar bruin)
manzano schreef:Flubberboot schreef:Ik zie nu dat mijn zadelmaker dat merk helaas niet heeft, maar ik zit iig bij Countrymill in Nijkerk! Super plek met super mensen met enorm veel ervaring in het vak.
Tnx!! Ik vermoedde al zoiets door je toevoeging dat ze niet op locatie kwamen. Ik ging ook altijd naar Herman. Dus dat heb ik ook nog als optie in m'n achtergrond om dat eerst te doen met huidige zadel.
Flubberboot schreef:Ik had ergens gelezen en gehoord dat er een sproeiverbod komt? Dat we dus niet meer mogen sproeien? Dat zou voor mij namelijk enorm slechte timing zijn… Moeders heeft dus de enkel gebroken en kan niet rijden met de vrachtwagen en onze bodem is echt onmogelijk om in te rijden als hij droog is…