Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Citaat:Ow, wat fijn als er weer wat asiel katten een fijn plekje krijgen. Zeker de zwarte, want die schijnen het moeilijkst een plekje te vinden.

Flew schreef:@ Claudia: Heb je een screenshot van de advertentie voor me? Vriendin zoekt nog een shet als gezelschap voor haar paard.

. Maar op het moment heb ik al 6 katten en dat is echt wel genoeg
Twee kittens van een half jaar, 2 gehandicapte katten, een knuffelkater die inmiddels stiekem al de helft van de dag in huis woont en een grote kater, maar die is alleen 's middags een uurtje thuis, de rest van de dag is hij altijd de hort op.
Wij wonen aan een weg met bestemmingsverkeer, maar het wordt wel vaak als sluiproute gebruikt en er wordt ook best hard gereden. Helaas zijn we daardoor wel 2 katten verloren, in 10 jaar tijd. Gelukkig lopen ze meestal door de weilanden en het bos en komen ze helemaal niet bij de weg in de buurt.
)
. Dus ik hou me even in en hou het bij wat makkelijk realiseerbare (en ook financieel wat gunstigere) opties.