Wel wel leuk idee!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:marley93 schreef:Ik heb m binnen en buiten met 2 lagen gedaan. 24 of 48 uur drogen er tussenin durf ik niet meer te zeggen, maar mijn ongeduldige zelf kennende is het 24 geweest.![]()
Heb niet op een voor- of achterkant van de gelet moet ik eerlijk zeggen...Maar goed, hij staat er hier goed bij. Volgend jaar mag ie weer gebeitst. Is dat dan gewoon een laag erbij, of weer 2 lagen?
Licht opschuren en gewoon één laag er over
haffiefreak schreef:Hoe hebben jullie de caps opgeborgen?
Ik heb ze op capsteuns. Op een plankje, met aan de boven en onderkant ladegeleiders. Maar elke keer met uitrekken valt het plankje eruit.
Ik wil het liefst iets met uittrekken.
[ [url=m/tczyHy.jpg]Afbeelding[/url] ]
hoikimmmy schreef:Nou na alle kasten wat afgespeurd te hebben besloten om zelf 1 te ontwerpen. Dus hoop dat ik hier wat genoeg inspiratie op doe.
Cryssie schreef:martinev schreef:Het schilderen is gestart! Binnenkort foto's van het resultaat.
Mocht iemand nog foto's hebben van mooie en vooral ook praktische vloeren in de zadelkamer dan houd ik me aanbevolen!
[ [url=m/E95BM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn oude pension plekje.
Jullie maken er een mooi plekje van!
martinev schreef:[/quote]Oh echt? Wat grappig! Hoe lang geleden heb jij er gestaan met je paard? Het wordt inderdaad echt zo gaaf, heel wat werk, maar het resultaat mag er zijn!
martinev schreef:Oh echt? Wat grappig! Hoe lang geleden heb jij er gestaan met je paard? Het wordt inderdaad echt zo gaaf, heel wat werk, maar het resultaat mag er zijn!
martinev schreef:martinev schreef:Oh echt? Wat grappig! Hoe lang geleden heb jij er gestaan met je paard? Het wordt inderdaad echt zo gaaf, heel wat werk, maar het resultaat mag er zijn!
Toen Clementine daar nog woonde. Ze had twee stallen over en mijn zusje en ik zijn daar naar toe gegaan. Uiteindelijk een jaar gestaan.
Toen ze gingen verhuizen zijn wij ook gegaan.
m/lO56FB.jpg