Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
AbbyBlues schreef:En het drama gaat hier verder. DAS rechtsbijstand gooit nog steeds de kont tegen de krib. Ze weigeren gewoon elke medewerking te verlenen aan een rechtszaak ook al is het zo klaar als een klontje. Mijn ex heeft de handdoek in de ring gegooid, hij zegt dat als ik het verder wil aanvechten ik mijn best maar moet doen maar hij stopt er mee. Ik moet keuzes maken, ik weet niet of ik de energie heb om hier in mijn eentje mee door te gaan. En tegen welke prijs?
Met veel moeite het geld bijeen geschraapt om de asbest te laten verwijderen zodat we verder kunnen met ons leven. Leningen afgesloten, ouders om geld gevraagd, vakantiegeld, spaargeld en belastinggeld bij elkaar gelegd. Vandaag zou de asbest dan eindelijk weggehaald worden.
Belt mijn ex me om 1 uur op dat de gemeente voor de deur staat. Iemand had geklaagd. Onze sloopmelding is niet meer geldig want we hadden een nieuwe asbestinventarisatie moeten inleveren. Nou ja, de nieuwe asbestinventarisatie hebben we gedaan dus die afgegeven. Nou is die ook niet meer geldig omdat er al werkzaamheden waren gedaan vanmorgen. Normaal geen probleem, maar omdat een of andere vieze vuile klootzak (en ik weet appelflap welke banketstaaf dit geweest is) geklaagd heeft moet nu alles volgens het boekje en moeten we weer een nieuwe asbestinventarisatie laten doen a 500 euro en een nieuwe vergunning aanvragen. Het werk is weer stil gelegd.
Ik wil nu gewoon echt alleen nog maar in een hoekje kruipen en dood gaan