Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daan_O schreef:Vervelende en lastige situatie Kirr, wellicht komt er tzt een mooie oplossing op je bod. Blijft de palomino nu ook voorlopig?
Leuk, gewoon een kleine dorp/bokt meeting binnen het topic
Haha meelezers, geen idee of ik ze hebOhjajoh jij dénkt misschien niet populair te zijn maar ondertussen...
Daan_O schreef:Leuk, gewoon een kleine dorp/bokt meeting binnen het topic
Caily schreef:Fabster, lees dat jij al langer aan het donderen bent met jouw merrie, waar ergens woon je? Vrienden van mij hebben pas iemand bij hun paard gehad en dat klonk wel heel interessant en verhelderend, wellicht dat diegene ook wel iets voor de jouwe kan betekenen]
Antheman schreef:1e en 2e snede is voor mij zoals de Bokt wiki. Ik zou niet weten waarom dit nu inene anders is?
Voor mij dus 2e snede, minder rijk en grover.
Helaas heb ik voor de 2e dag op een rij de DA over de vloer. Mijn shetlander heeft koliek. Hij heeft nu een sonde gehad met parafine. Hopenlijk komt de boel los bij hem. Arm mannetje.
Antheman schreef:Helaas heb ik voor de 2e dag op een rij de DA over de vloer. Mijn shetlander heeft koliek. Hij heeft nu een sonde gehad met parafine. Hopenlijk komt de boel los bij hem. Arm mannetje.