Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Gek van Boon.... is het opeens of al langer? Je zou zeggen dat doofheid (aan 2 oren) er niet opeens is zeg maar.
DubbelFun schreef:horsii schreef:Als je 2x of 3x per dag kunt voeren pas je de hoeveelheid daar op aan.Helaas groeien ze van onbeperkt in slowfeeders dicht.
Toen ik nog werkte kregen ze 's ochtends voor ik wegging genoeg voor de ochtend en de middag.
manzano schreef:Ik heb er 1 die onbeperkt moet eten om op gewicht te blijven (en nog slobber bij krijgt) en ander die te dik is. Best ingewikkelde combi. Daarom staan ze niet de hele dag bij elkaar. Dat gaat gewoon niet. Mijn oude merrie (is echt goed op gewicht hoor) vind haar eten niet zo interessant, dus als ik voor beiden samen hooi zou voeren weet ik zeker dat m'n ruin alles voor 2 in z'n eentje opvreet en zij niks heeft. Die stopt echt pas als het op is (en die staat hier al 7 maanden nu).
Flubberboot schreef:Ik heb iets onvergeeflijk gedaan. Ik hoop dat Tetje het me ooit gaat vergeven… Ik heb namelijk op Pedro gereden! Uiterste schande als je het haar vraagt!
Moeders is even 6 weken uit de running dus ik moet Pedro wat meenemen tussendoor, weet niet of Tet daar zo blij van wordt…
manzano schreef:Flubberboot schreef:Ik heb iets onvergeeflijk gedaan. Ik hoop dat Tetje het me ooit gaat vergeven… Ik heb namelijk op Pedro gereden! Uiterste schande als je het haar vraagt!
Moeders is even 6 weken uit de running dus ik moet Pedro wat meenemen tussendoor, weet niet of Tet daar zo blij van wordt…
Haha oeps! Hoe gaat het met de verkoop? Die stond toch te koop?
manzano schreef:Ik heb er 1 die onbeperkt moet eten om op gewicht te blijven (en nog slobber bij krijgt) en ander die te dik is. Best ingewikkelde combi. Daarom staan ze niet de hele dag bij elkaar. Dat gaat gewoon niet. Mijn oude merrie (is echt goed op gewicht hoor) vind haar eten niet zo interessant, dus als ik voor beiden samen hooi zou voeren weet ik zeker dat m'n ruin alles voor 2 in z'n eentje opvreet en zij niks heeft. Die stopt echt pas als het op is (en die staat hier al 7 maanden nu).