Wij hebben tattoo's, geen trouwringen, want mn man was ook bang hem kwijt te raken en mag hem bij werk sws niet om.
Ik ben oook erg gehecht aan mn ringen, ketting en armbandjes. Trouwringen van mn opa en oma en de armband van mn broer die ik hem zelf heb gegeven van mn gespaarde geld toen hij 16 werd. Een ring van mn zoon uit de lijn van m'mamoer ofzo? Beeld moeder en kind uit. De ring dat ik 18 werd. Een ring dat mn man gaf onze eerste kerst en de ring waarmee hij me heeft gevraagd. Handen vol, maar allemaal met betekenis.
Ooit was ik een oorbel kwijt, een ringetje. Had op kast gelegen. Toen hadden we thuis nog vloerbedekking. Toen we gingen verhuizen kwam hij onder de kast vandaan. Toch door de pollen van tapijt eronder gekomen ofzo.
Mer, wat balen zeg. Maar komt vast goed, je bent al een heel stuk op weg!
Greendragon, zonde, maar wie weet leert hij ervan. Ik moest ook eerst 100x zeggen dat echt elk kruimeltje mest uit paddock moet en het lijkt wel te werken..
Met spullen verzint mijn man allemaal rare plekjes. Of hij draait weer ergens een schroef in en hangt iets op als hij niet weet waar hij het moet laten.
Vandaag ook de shet laten springen

ML en zoon zijn naar de queen film. Normaal kijken mn man en ik naar the Voice samen, maar dat kijken we morgen wel terug. Ik vind dat gewoon lekker luchtige tv.
Ben benieuwd wat ze van de film vinden. Zij gaan paar keer pj samen naar film. Ik heb daar te weinig geduld voor. En ik heb sws al vaker tussendoor wat moeder-zoon tijd.