Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Km ik net thuis, staat Leo echt enorm te kwijlen en te schuimen. De hele bestrating onder de schuimplekken. Meteen de DA gebeld, natuurlijk, want net bij de tandarts geweest (=diezelfde DA). Maar hij eet normaal, geen snot. Dus geen slokdarmverstopping. DA snapt er ook niks van. Even afwachten maar...
Fabster schreef:Maar wat ga je dan doen? Zelf betalen? Huis verkopen (met al die troep?). Dit is wel een hele rare zaak.
Sure_lee schreef:Fabster schreef:Km ik net thuis, staat Leo echt enorm te kwijlen en te schuimen. De hele bestrating onder de schuimplekken. Meteen de DA gebeld, natuurlijk, want net bij de tandarts geweest (=diezelfde DA). Maar hij eet normaal, geen snot. Dus geen slokdarmverstopping. DA snapt er ook niks van. Even afwachten maar...
Heb je misschien lang gras? Met dit natte weer kan er een soort schimmel in gekomen zijn waar ze van gaan kwijlen. Heeft mijn merrie ook gehad. Terwijl de rest nergens last van had...