Succes. Lastige puzzel zo.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Hier een enkele draad gedaan, mijn merrie valt echt aan. Dus handiger als ze nergens tussen kan komen. Dat twee dagen aangekeken en toen werd ze rustiger. Na drie dagen op het eind van de dag voor het binnen halen (heb nu nog boxen) heb ik ze bij elkaar gegooid. Denk nu hebben ze het idee dat ze naar binnen gaan en zijn ze moe van de dag buiten. En sindsdien staan ze samen en gaat het goed
MarjanB schreef:Hier een enkele draad gedaan, mijn merrie valt echt aan. Dus handiger als ze nergens tussen kan komen. Dat twee dagen aangekeken en toen werd ze rustiger. Na drie dagen op het eind van de dag voor het binnen halen (heb nu nog boxen) heb ik ze bij elkaar gegooid. Denk nu hebben ze het idee dat ze naar binnen gaan en zijn ze moe van de dag buiten. En sindsdien staan ze samen en gaat het goed
neile schreef:Amai dat is geluk hebben!
Bedoel je een bodembedekker Monsera? Eventueel een kruipende aardbei of een kruipende framboos?
Je zou eventueel ook kunnen denken aan bepaalde kruiden in dat geval, of eetbare bloemen?
Goudsbloem zaait zich gemakkelijk uit, duizendblad ook. Zonnehoed is ook erg mooi en eetbaar. Je zou ook kunnen kijken of je eenjarige eetbare planten wil zaaien zoals bvb. basilicum. Tijm en rozemarijn zijn in feite ook eetbaar en blijven kleine struikjes, ook een optie. Ik denk ook aan salie?